Ik heb een Samsung s4. Regelmatig krijg ik de melding "kan simkaart niet lezen".De telefoon schakelt daarna uit en moet ik het apparaat opnieuw aanzetten. Dit probleem kan zich een aantal keren achter elkaar voordoen..Kan iemand mij vertellen wat de oplossing is voor dit probleem
Bladzijde 1 / 1
Heb jij recentelijk een Samsung S4 of recentelijk een Simyo simkaart?
Volgens mij is voor een S4 een dikkere sim nodig, maar ik kan mij vergissen.
Zie: https://forum.simyo.nl/simkaart-86/sim-kaart-wordt-niet-herkent-door-galaxy-s4-mag-ik-een-dikke-simkaart-43064#post194260
Volgens mij is voor een S4 een dikkere sim nodig, maar ik kan mij vergissen.
Zie: https://forum.simyo.nl/simkaart-86/sim-kaart-wordt-niet-herkent-door-galaxy-s4-mag-ik-een-dikke-simkaart-43064#post194260
Hoi Henk,
Welkom op 't forum allereerst :)
Stom dat je telefoon onze simkaart regelmatig niet herkent! Wij zijn bekend dat o.a. het model Samsung S4 moeite heeft met het lezen van onze simkaart. Dat heeft te maken met de grootte van het goudkleurige chipje. De 3-in-1 simkaart van tegenwoordig, heeft een kleinere chip dan de 2-in-1 simkaart die we in het verleden verstuurden.
Ik kan zo'n 2-in-1 simkaart naar je versturen als je dat wilt! Geef het hier dan even aan.
Groetjes,
Lu
Welkom op 't forum allereerst :)
Stom dat je telefoon onze simkaart regelmatig niet herkent! Wij zijn bekend dat o.a. het model Samsung S4 moeite heeft met het lezen van onze simkaart. Dat heeft te maken met de grootte van het goudkleurige chipje. De 3-in-1 simkaart van tegenwoordig, heeft een kleinere chip dan de 2-in-1 simkaart die we in het verleden verstuurden.
Ik kan zo'n 2-in-1 simkaart naar je versturen als je dat wilt! Geef het hier dan even aan.
Groetjes,
Lu
Indien de nieuwe simcard de oplossing van mijn probleem is dan stel ik uw geste zeer op prijs.
Ik dank u bij voorbaat voor;
en de snelle reactie
en de beloofde service
M.v.g. Henk
Ik dank u bij voorbaat voor;
en de snelle reactie
en de beloofde service
M.v.g. Henk
Hoi Henk,
Zou je even willen controleren of het adres op Mijn Simyo nog juist is? Pas deze zo nodig aan. Je kunt je adres vinden via Mijn Simyo > instellingen > persoonlijke gegevens > adres.
Als we weten dat het adres juist is, dan kunnen we de simkaart meteen naar je opsturen! 🙂
Groetjes,
Kevin
Zou je even willen controleren of het adres op Mijn Simyo nog juist is? Pas deze zo nodig aan. Je kunt je adres vinden via Mijn Simyo > instellingen > persoonlijke gegevens > adres.
Als we weten dat het adres juist is, dan kunnen we de simkaart meteen naar je opsturen! 🙂
Groetjes,
Kevin
Hallo Kevin,
Adres is juist dus kun je de SIMcard wat mij betreft daar naar toesturen.
B.v.d.
Henk
Adres is juist dus kun je de SIMcard wat mij betreft daar naar toesturen.
B.v.d.
Henk
Hoi Henk,
De simkaart is onderweg!
Groetjes,
Kevin
De simkaart is onderweg!
Groetjes,
Kevin
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.