.

Beantwoord

Mijn Samsung Galaxy S4 herkent mijn simkaart niet. Wat nu?


Ik heb een Samsung Galaxy S4 mini en daar heb ik mijn simkaart ingestopt.Nu geeft mijn mobiel aan dat er een simkaart in moet.Nu heb ik gelezen op dit forum dat er (misschien) een “dikkere” simkaart in moet omdat de dunnere versie niet gelezen wordt?
Wie kan me helpen hiermee?
icon

Beste antwoord door Els 12 June 2018, 10:39

Bekijk originele reactie

10 reacties

Degene die je gaat helpen is de moderator, je hoort nog van hem/haar.
Komt waarschijnlijk morgen. Wat de simkaart betreft, klopt dat kan net het verschil maken.

Wat je zou kunnen proberen is een stukje plakband op de sim die je nu hebt.
Dank je wel voor het snelle antwoord.
ik wacht het af en anders neem ik even contact op met de klantenservice.
Dat stukje plakband werkt niet,helaas.
Maar toch bedankt voor het meedenken
Stel dat een dikkere sim niet helpt. Is het voor je mogelijk om een kruistest te doen?

Jouw sim andere telefoon en andersom.
Heb ik ook al geprobeerd.Het ligt niet aan de telefoon want hij deed het wel met een T-mobile simkaart.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Motormuis60,

Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig dat je simkaart niet wordt herkend door je telefoon. Je wilt natuurlijk gewoon normaal gebruik kunnen maken van je aansluiting!

Goed dat je al een aantal tests hebt gedaan, het is belangrijk om alles na te lopen voor we verdere stappen nemen. Het klopt dat de Samsung Galaxy S4 niet altijd alle simkaarten goed kan lezen, een dikkere versie zou dit probleem kunnen verhelpen. Binnen drie werkdagen ligt deze simkaart in je brievenbus. Houd er rekening mee dat je deze simkaart niet zelf kunt activeren via Mijn Simyo. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice via 0800 8007, Facebook, Twitter en Whatsapp. Je kunt mij ook een privébericht op het forum sturen, maar een reactie daarop kan langer uitblijven dan via onze andere kanalen. 🙂

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

@ Friesian, bedankt voor je uitleg en hulp!

Groetjes,
Els
Hoi ELS,
dank je wel voor je antwoord.
ik heb gisteren al contact gehad met jullie klantenservice en krijg idd een nieuwe simkaart opgestuurd.
Je collega zei echter dat ik de simkaart dan kan activeren op mijn Simyo.
Maar jij zegt dat dat niet zo is?
Ik neem wel contact op met de klantenservice als ik de nieuwecsimkasrt binnen heb,weet ik zeker dat het goed gaat🤓😀

Groetjes van Motormuis60
Reputatie 6
Badge +4
Hi Motormuis60,

Graag gedaan namens Els. Top dat je al een nieuwe 'dikke' simkaart toegestuurd krijgt. Ik ga ervan uit dat je hiermee je Galaxy S4 weer kan gebruiken! 🙂

Zodra je hem binnen hebt zul je ook zien dat er een brief bij zit waarbij we vragen om even contact op te nemen met ons. Wij activeren hem dan voor je. 'Normale' vervangende simkaarten kun je wel altijd zelf activeren.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Thomas
Hoi Thomas,
Dank je wel.
Ik heb inmiddels het nieuwe simkaarten gekregen en hij doet het!
Nogmaals bedankt

met vriendelijke groet,
Motormuis60
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Motormuis60,

Yes, wat fijn! Mocht je nog ergens vragen over hebben, dan weet je ons te vinden. :)

Groetjes,
Els

Reageer