Skip to main content
Ik ben mijn wachtwoord vergeten en nu vraagt mijn mobiel PUK code. In Mijn Simyo heb ik de PUK code gevonden en 4 keer de goede PUK code ingevoerd, maar krijg ik nu steeds melding: PUK code niet juist ingevoerd.

Wat moet ik nu doen?
Hoi Santosa,



Welkom op het Simyo forum! :D



Wat vervelend dat je telkens de melding krijgt dat je pukcode niet juist is ingevoerd! Welk toestel heb je? Sommige Samsung toestellen zijn namelijk zo ingesteld dat ze alleen 10-cijferige pukcodes kunnen herkennen. Wij hebben een 8-cijferige pukcode, dus deze Samsung toestellen accepteren dan je pukcode niet. Mocht je een Samsung toestel hebben, raad ik je aan om je simkaart in een andere telefoon te stoppen. Je kunt dan in de andere telefoon je pukcode invoeren om zo je simkaart te ontgrendelen.



Als je geen Samsung telefoon hebt, wil je me dan een privébericht sturen met je simkaartnummer en pukcode? Dan controleer ik even of je de juiste gegevens hebt.



Laat je me weten of het gelukt is?



Groetjes,

Samantha

Reageer