Skip to main content
Ik heb pasgeleden een nieuwe simkaart besteld en geactiveerd, maar ik heb geen code voor de simkaart gekregen.

Ik heb gewoon mijn oude code ingevuld, omdat ik dacht dat die wel zou moeten werken, maar dit bleek niet het geval.

Toen wilde ik mijn pukcode invoeren, maar daar reageert mijn simkaart niet op.

Wat moet ik doen??
Laat maar mensen. Het probleem heeft zichzelf al opgelost 😃
Hoi Wessel2,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat het niet direct helemaal goed is gelopen met het activeren van jouw nieuwe simkaart. Gelukkig heeft het probleem zichzelf opgelost 🙂 Heb je de pin- & PUK-code e-mail alsnog ontvangen? Het zou fijn zijn als je de oplossing met ons wilt delen. Andere forumleden met hetzelfde probleem kunnen hier misschien iets aan hebben. Bedankt alvast! Als jij zelf nog vragen hebt, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela

Reageer