Mijn toestel vraagt om de pukcode 8 cijfers het zijn d'r echter maar 7 wat nu simyo?
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Roobert
Dus als je inlogt op je MijnSimyo en je gaat vervolgens naar instellingen en het tabblad simkaart zie je maar 7 cijfers zodra je op "tonen" hebt geklikt bij PUK-code?
Dus als je inlogt op je MijnSimyo en je gaat vervolgens naar instellingen en het tabblad simkaart zie je maar 7 cijfers zodra je op "tonen" hebt geklikt bij PUK-code?
Hoi Roobert,
Welkom op het Simyo Forum!
Sinds een aantal dagen hebben we nieuwe simkaarten met 19 cijfers als simkaartnummer. Nu komen we erachter dat sommige hiervan een pukcode met 7 cijfers hebben staan op Mijn Simyo. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, hier hoort een 0 voor te staan. Onze technische afdeling is dit nu aan het oplossen.
We hebben ondertussen ook al contact via Facebook, maar ik wil het hier ook nog even melden zodat misschien andere klanten deze oplossing ook kunnen vinden. Sorry voor het ongemak Roobert!
Groetjes,
Kevin
Welkom op het Simyo Forum!
Sinds een aantal dagen hebben we nieuwe simkaarten met 19 cijfers als simkaartnummer. Nu komen we erachter dat sommige hiervan een pukcode met 7 cijfers hebben staan op Mijn Simyo. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, hier hoort een 0 voor te staan. Onze technische afdeling is dit nu aan het oplossen.
We hebben ondertussen ook al contact via Facebook, maar ik wil het hier ook nog even melden zodat misschien andere klanten deze oplossing ook kunnen vinden. Sorry voor het ongemak Roobert!
Groetjes,
Kevin
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.