Skip to main content
Ik weet mijn pincode maar mijn phone niet accepeerd.

Hoe kan ik mijn phone starten?

Hoe kan ik de code verwijderen?



ebou
Hoi nanders,



Welkom op het Simyo forum! :D



Wat vervelend dat je telefoon je pincode niet accepteert! Ik zie dat je op 7-11-2016 je pin- en pukcode van ons hebt ontvangen. Deze pin- en pukcode kun je ook terugvinden op Mijn Simyo, onder het kopje Instellingen > Simkaart. Het is mogelijk om je pincode in je telefoon te veranderen. Heb je dit gedaan? Zo ja, gebruik dan die pincode. Als je zeker weet dat je je pincode niet hebt veranderd, gebruik dan de pincode die je van ons gekregen hebt en ook op Mijn Simyo staat. Lukt het hiermee je simkaart te ontgrendelen?



Je kunt je pincode 3 keer foutief invoeren. Daarna vraagt je telefoon om je pukcode. Deze kun je 10 keer foutief invoeren, voordat je simkaart definitief wordt geblokkeerd. Als je je pincode 3 keer onjuist hebt ingevoerd, vraagt je telefoon dan om de pukcode?



Het is helaas niet mogelijk om de pincode te verwijderen. Deze code geeft je namelijk toegang tot je simkaart.



Als het nog steeds niet lukt om je simkaart te ontgrendelen, laat je dit dan weten? Ik hoor dan ook graag van je welke melding je precies krijgt.



Groetjes,

Samantha

Reageer