Vandaag mijn nieuwe (vervangende) nano simkaart ontvangen en online geactiveerd. Toestel "ziet" de simkaart niet, voor de zekerheid in ander toestel geplaatst en telefoon voor 30 minuten uitgeschakeld, helaas geen resultaat en sim word nog steeds niet herkend.
Vreemd genoeg is er (in deze 24-uurs economie) geen telefonisch contact met servicedesk mogelijk..
En nu?
Bladzijde 1 / 1
Hoi sandeman,
Vervelend dat je vervangende simkaart het niet doet 🙂.
Simyo is een goedkope provider, een 24-uurs telefonische helpdesk zal ongetwijfeld de kosten veel hoger maken en dat zal dan gecompenseerd moeten worden in de prijzen. Daar zitten de meeste mensen niet op te wachten.
Een moderator zal verder reageren over de simkaart.
Vervelend dat je vervangende simkaart het niet doet 🙂.
Simyo is een goedkope provider, een 24-uurs telefonische helpdesk zal ongetwijfeld de kosten veel hoger maken en dat zal dan gecompenseerd moeten worden in de prijzen. Daar zitten de meeste mensen niet op te wachten.
Een moderator zal verder reageren over de simkaart.
Hoi Sandeman,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat je simkaart niet herkend wordt! Dat is zeker niet de bedoeling 😞 Wat voor toestel heb je? Ik heb van mijn collega begrepen dat jij via Twitter ook contact hebt gezocht, en dat hij jou ook al een nieuwe simkaart toegestuurd heeft. Fijn! Ik hoop dat het daarmee wel gewoon lukt.
Hou je me op de hoogte, zodra je nieuwe simkaart binnen is?
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat je simkaart niet herkend wordt! Dat is zeker niet de bedoeling 😞 Wat voor toestel heb je? Ik heb van mijn collega begrepen dat jij via Twitter ook contact hebt gezocht, en dat hij jou ook al een nieuwe simkaart toegestuurd heeft. Fijn! Ik hoop dat het daarmee wel gewoon lukt.
Hou je me op de hoogte, zodra je nieuwe simkaart binnen is?
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.