.

Beantwoord

Mijn nieuwe smartphone kan ik niet meer gebruiken moet ontgrendeld worden hoe?

  • 22 September 2015
  • 1 reactie
  • 404 Bekeken

Badge
Mijn nwe smartpone kan ik niet meer gebruiken moet ontgrendeld worden hoe? simcard nr *****008 pincode ****...
icon

Beste antwoord door Naomi 23 September 2015, 14:39

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi anjojans, welkom op het forum van Simyo!

Ik heb de codes even weggehaald. Ik denk dat deze beter niet openbaar kunnen staan 🙂 De simkaart die op dit moment bij ons actief staat eindigt inderdaad op "008". De pincode die je aangeeft klopt. Normaal gesproken wordt je simkaart pas vergrendeld nadat de pincode driemaal verkeerd is ingevoerd.

Wanneer heb je precies de melding gekregen dat je simkaart is vergrendeld? Deed je hiervoor iets specifieks? Met de pukcode kun je de simkaart ontgrendelen. Je pukcode staat op Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart. Deze kan je maximaal tien keer invoeren. Nadat de pukcode wordt geaccepteerd, geeft je telefoon aan een nieuwe pincode in te voeren. De nieuwe pincode kun je zelf verzinnen.

Als je een Samsung telefoon hebt, dan raad ik je aan je simkaart in een andere telefoon te plaatsen. De pukcode wordt standaard door een Samsung telefoon geweigerd. Dit heeft met een fabrieksfout te maken.

Ook zie ik dat er op 19 september een nieuwe simkaart is besteld. Als je je nieuwe simkaart activeert, dan ontvang je weer een nieuwe pin- en pukcode.

Is je vraag beantwoord?

Reageer