Skip to main content
Na aanvraag en ontvangst van een nieuwe simkaart voor in mijn nieuwe iPhone 5s, herkent mijn telefoon deze niet. Melding na opstart:" geen simkaart geïnstalleerd". Ook na activeren via mijn Simyo doet hij niets. Nadeel is nu wel dat mijn vorige simkaart ook niet meer werkt.



Ook als ik de simkaart in mijn "oude" toestel doet wordt deze niet herkent! Helaas kan ik het omgekeerd niet testen ivm Micro-simkaart.



Echter een tijdelijke nano-simkaart doet het wel gewoon en kan hiermee de iPhone wel gebruiken maar niet bellen of dataverkeer.



Kunnen jullie mij helpen? Weet niet goed wat nu te doen? Alles lijkt wel goed te staan, maar misschien is toch de nano-simkaart niet goed?



Graag jullie spoedige reactie.
Hoi SanneVx,



Wat leuk dat jij jouw vraag hier stelt op ons forum:D



Ik zie dat je ondertussen ook al contact hebt gehad met mijn collega Yavuz. Er komt kosteloos een nieuwe simkaart jouw kant op;)



Wat je eventueel ook nog zou kunnen proberen. Probeer eens jouw toestel opnieuw te synchroniseren met iTunes. Zorg er dan wel voor dat je simkaart in het toestel zit. En herstart vervolgens je telefoon. 😃



Kun je mij hier laten weten of de oplossing heeft gewerkt, eventueel in combinatie met de nieuwe simkaart?

Reageer