Skip to main content
Hallo,

Vandaag heb ik een nieuwe simkaart geactiveerd.

Helaas doet deze niks.

Ik heb hierdoor geen mobiel netwerk en dus ook geen internet.

Wat moet ik hier tegen doen?
Hoi Adejong, welkom op ons forum!



Ik heb jouw topic even in het subforum Simkaart gezet, dan blijft het forum lekker overzichtelijk.



In je gegevens kan ik zien dat je gisteren aan het begin van de middag je simkaart geactiveerd hebt. Ook zie ik dat er vanmórgen wat data verbruikt is.

Kan ik er dan veilig vanuit gaan dat alles nu werkt?
De simkaart doet het nogsteeds niet. Ik zou niet weten hoe die data verbruikt kan zijn. Er staat 'geen mobiel netwerk' of 'alleen noodoproepen'.

Het internet doet het ook nog niet.



Groeten
Raar,



Zie je wel het netwerk van Simyo/KPN ergens staan?
Hi Adejong,



Omdat er toch een verbinding is geweest en jij nog helemaal niets met je simkaart kan heb ik net even contact opgenomen met een netwerkspecialist van KPN.



Hij kon me vertellen dat jouw simkaart is aangemeld, maar enkel voor GPRS. Niet eens voor het spraak gedeelte 😕

Je simkaart is nu opnieuw, handmatig aangemeld op het netwerk. Als jij je telefoon uit en aan wilt zetten, zóu 'ie het moeten doen.

Mocht je niet meteen automatisch verbinding krijgen met KPN, dan kun je eventueel nog even handmatig naar het KPN netwerk kunnen zoeken.



Laat je even weten of het gelukt is?





maikel.twinnie, dank je voor het meedenken!

Reageer