Skip to main content
ik had een samsung S advance met een grote sim kaart. Nu heb ik nieuwe S4, daar gaat een micro sim in, dus ik heb een nieuwe simkaart besteld. Dit was een drie in één kaart, dus ik heb de micro er uit gehaald en in mijn telefoon gezet. De kaart lijkt echter NET iets te klein te zijn. Hij kan een klein beetje schuiven in de houder en daardoor maakt hij kennelijk niet goed contact. De telefoon zegt dan telkens dat er geen simkaart in zit. Als ik de Simyo (oudere) micro sim van mijn dochter in mijn toestel zet dan gebeurt dit niet, die zit wel strak in de houder. Ik kan nu wel een nieuwe bestellen maar ik ben bang dat het daar net zo mee is.

Kunnen jullie dit oplossen?
Hoi ToHa,



Dat is niet erg handig! Het is uiteraard de bedoeling dat jij gewoon gebruik kunt maken van je nieuwe simkaart.



In het systeem vind ik terug dat je ook contact met ons hebt gehad via een e-mail. Hier heb je aangegeven dat je ondertussen zelf een nieuwe simkaart hebt besteld, in de hoop dat deze beter werkt. Wij zijn de moeilijkste niet bij Simyo en hebben de kosten voor deze nieuwe simkaart vergoed. Het zou natuurlijk niet eerlijk zijn als je hiervoor moet betalen.



Houd je ons even op de hoogte wat betreft de nieuwe simkaart?



Groetjes,

Angela

Reageer