Nu is mijn nieuwe sim geblokkeerd en doet mijn oude het ook niet meer.
Ga niet weer betalen voor nieuwe sim!!!
Hoe kan ik dit oplossen?
Volgende keer toch maar knippen?
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie
Je vervangende simkaart in gebruik
Als je je simkaart activeert, krijg je een nieuwe pin- en pukcode. Je telefoonnummer blijft wèl hetzelfde. Ook kopiëren we de instellingen van je oude naar de vervangende simkaart. Staan er telefoonnummers opgeslagen op je simkaart? Zet die dan handmatig over op je telefoon, voordat je de simkaart activeert. Weet je niet hoe je dit doet? Raadpleeg dan de handleiding van je telefoon.
Je simkaart activeer je op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Simkaart. Pas als je je vervangende simkaart activeert, wordt je telefoonnummer gekoppeld. Tot die tijd kun je je oude simkaart blijven gebruiken.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.