.

Beantwoord

Mijn iPhone is geblokkeerd door te vaak de verkeerde pincode. Wat nu?

  • 20 April 2017
  • 2 reacties
  • 5960 Bekeken

Hoi, ik heb drie keer de verkeerde sim pincode op mijn iPhone ingevoerd en nu is mijn simkaart geblokkeerd. Ik kan nergens mijn pukcode invoeren. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door RicoK 21 April 2017, 09:12

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Hmm dat is merkwaardig. Als je simkaart is geblokkeerd en je nogmaals een pincode wilt invoeren zou vanzelf de melding moeten verschijnen dat je je pukcode moet invoeren. Of heb je misschien ook meerdere malen een foutieve pukcode ingevoerd?.....

Je pukcode kun je overigens vinden in je Mijn Simyo.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Susan N,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je iPhone geblokkeerd is nadat je driemaal de verkeerde pincode hebt ingevoerd 😞 Zoals RicoK zegt hoor je dan meteen je pukcode te kunnen invoeren. Krijg je dat scherm helemaal niet te zien? Wat krijg je dan wel te zien?

Je vindt je pin- en pukcode op Mijn Simyo trouwens door in te loggen en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart. Je pukcode bestaat uit acht cijfers en je pincode uit vier.

Ik raad je aan om je toestel uit en aan te zetten. Wat krijg je dan te zien? Krijg je dan een scherm te zien om je pukcode wel in te voeren? Of heb je, zoals Rico vraagt, de pukcode meerdere malen niet goed ingetoetst? Je krijgt daar tien keer voor. In dat geval, stuur ik jou een nieuwe simkaart op, want dan kun je je simkaart niet meer deblokkeren.

Ik hoor het graag!

@ RicoK, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer