Mijn esim kan niet worden geïnstalleerd en ik kan geen contact opnemen met de klantenservice. Kan ik mijn geld terugkrijgen? Staat er op de esim-aanvraagpagina een bedenktijd van 14 dagen?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat het niet lukt om je eSIM te installeren en dat je om deze reden wilt opzeggen. Op welke manier heb je geprobeerd om contact op te zoeken met onze klantenservice?
Mocht je er voor openstaan kan ik met je meekijken om je eSIM werkend te krijgen. Dit is in principe een redelijk eenvoudig proces waarbij ik je kan helpen . Hiervoor mag je mij een privé bericht sturen. Als je hier niet voor openstaat kun je annuleren via deze pagina: Simyo aansluiting annuleren. Hier hangen wel voorwaarden aan, het belangrijkste is dat je dit binnen 14 dagen doet na je bestelling. Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag!
Groetjes,
Seren
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.