Skip to main content
antwoord

Mijn Esim is geacgtiveerd maar kan niet bellen of gebeld worden. Wat nu?

  • April 24, 2025
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Sinds de ingang van mijn abonnement ondervind ik problemen. In eerste instantie kan mijn Esim niet geactiveerd worden ivm een error op het netwerk van KPN. Dit zou 3 werkdagen duren. Nu is mijn Esim geactiveerd en kan ik nog steeds niet bellen of gebeld worden. Via de Whatsapp krijg geen reactie meer om het probleem op te lossen. Graag zou ik zsm een oplossing willen zodat er gebeld kan worden. Ben nu meer dan 4 dagen niet bereikbaar en ik zelf ook niet bellen

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@AntoineGeenen,

Bedankt voor je bericht. Het spijt me om te horen dat je eSIM niet meteen werkte.

Op je aansluiting zie ik dat je inmiddels contact met ons hebt gehad via een ander kanaal en dat dit is opgelost. Fijn om te zien! Ik zal dit topic om deze reden sluiten.

Ik wens je een prettige dag verder! 

Groetjes,
Roeqajja

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • April 25, 2025

Hi ​@AntoineGeenen,

Bedankt voor je bericht. Het spijt me om te horen dat je eSIM niet meteen werkte.

Op je aansluiting zie ik dat je inmiddels contact met ons hebt gehad via een ander kanaal en dat dit is opgelost. Fijn om te zien! Ik zal dit topic om deze reden sluiten.

Ik wens je een prettige dag verder! 

Groetjes,
Roeqajja