Skip to main content

Ik heb de simyo-applicatie op mijn iPhone gedownload. Bij het installeren en gebruiken van e-sim kreeg ik de melding dat mijn activeringscode is verlopen en dat ik contact moet opnemen met mijn operator voor verwerking.

Hoi @koychen,

Bedankt voor je bericht. 

Ik zie dat je inmiddels al geholpen wordt via een van onze andere kanalen. Wij vragen je het gesprek / probleem via 1 kanaal te laten lopen en zo verwarring te voorkomen. 

Hopelijk is alles inmiddels opgelost.

Groetjes,
Ashley


Hallo, ik heb via WhatsApp contact opgenomen met uw klantenservice. Het is twee dagen geleden en ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag ontvangen. Kunt u mij hier helpen?


Zoals op de foto te zien is, vind ik dat uw klantenservice niet erg professioneel en efficiënt is.


Hoi @koychen,

Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat je een negatieve service ervaring hebt gehad. 

Ik heb het even voor je nagevraagd bij onze technische afdeling. Op het achtergrond is er nu wat gewijzigd.

Wil je even de app verwijderen > opnieuw downloaden > inloggen en het nogmaals proberen. Als het goed is moet het nu lukken. 

Zorg ervoor dat je een stabiele wifi verbinding hebt tijdens het installeren, geen andere simkaart erin hebt tijdens installatie en kiest voor enkele sim. Rond de stappen in 1x af. 

Groetjes,
Ashley


Hartelijk dank aan het Smiyo-team, mijn probleem is opgelost, bedankt


Reageer