.

Beantwoord

Mijn dochters telefoon is in het buitenland gestolen. Hoe kan ze blokkeren?

  • 28 February 2016
  • 5 reacties
  • 293 Bekeken

Mijn dochters telefoon is in het buitenland gestolen. Hoe kan ze blokkeren? 0900 nr werkt niet van uit daar. Geen simyo wachtwoord bij zich
icon

Beste antwoord door de leon 28 February 2016, 14:52

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat is heel vervelend. Daarvoor moet ze toch inloggen in haar Mijn Simyo omgeving. Als dat niet lukt vanuit het buitenland, dan zult u het inloggen moeten doen voor haar. De klantenservice is pas morgen open. Soms is hier op zondag een moderator. Probeer het eens met een tweet.
In nood kan ze voor nu ook een nieuw wachtwoord aanvragen via de Simyo site om toch in te kunnen loggen in haar Mijn Simyo omgeving. Succes!
Dank Leon
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Wim Loos,

Welkom op het Simyo forum!

Wat vervelend dat je dochters telefoon is gestolen. Is het blokkeren van de simkaart inmiddels gelukt? Zo niet ontvang ik graag haar nummer in een privébericht en dan maak ik het in orde.

Groetjes,
Sean

@de leon bedankt voor het meedenken!
Hi Sean

Dank voor je reactie. Het is gelukt om een telefoonnr. te krijgen die vanuit het buitenland te bellen is. Probleem is hierdoor opgelost.

Groet

Wim
Reputatie 6
Badge +10
Hoi wim loos,

Wat goed om te horen dat het snel is afgehandeld 🙂. Als je hier nog verdere vragen over hebt, of over andere dingen, weet je het Simyo forum te vinden!

Groetjes, Tiury

Reageer