.

Beantwoord

Mijn bestelling is nog niet aangekomen, kan ik ergens zien wanneer het komt?

  • 15 April 2015
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Best forum,

Afgelopen zaterdag heb ik een vervangende simkaart besteĺd. Volgens mij zou deze kaart binnen 2 werkdagen bezorgd worden maar ik heb vandaag geen simkaart ontvangen.
Mijn adresgegevens kloppen wel, dus daar kan t niet aan liggen.
Is er een manier om te zien of de bestelling is doorgekomen en wanneer deze aan zou moeten komen. Zo lang zonder telefoon is niet erg handig namelijk.

Groeten,

Michiel
icon

Beste antwoord door Ernst 16 April 2015, 11:44

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi Michiel ;
Het zelfde ben ik over overkomen heb op donderdag 09 april ,15 een nieuwe simkaart besteld en woensdag 15 April nog niet binnen ,
Nogmaals 1200 gebeld bleek de medewerker geen nieuwe kaart te hebben besteld kun je lang wachten .
Had wel een goede medewerking verwacht , deze helpdesk is ook al niet te vertrouwen.

Groeten ,
Adrie
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Michiel Keij en ikmymat, welkom op ons forum :)

Michiel Keij, in jouw gegevens zie ik dat je vanmorgen al eventjes gebeld hebt met onze klantenservice. Je huisnummer bleek tóch niet te kloppen, helaas.
Laat je nog even weten of je bij je buren hebt gevonden?


ikmymat, wat jammer om te lezen dat je onze hele klantenservice nu niet meer te vertrouwen vindt.
Het blijft nu eenmaal mensenwerk, dus dat betekent dat er altijd een keer iets fout kan gaan. Al proberen we dat natuurlijk zoveel mogelijk te vermijden.
In je gegevens zie ik dat de collega die je gisteren gesproken hebt je nu wel een nieuwe simkaart heeft gestuurd. Ook gaat ze het gesprek wat je vorige week gehad hebt opvragen om na te gaan wat er exact besproken is.
Hallo Ernst,

Bedankt voor je reactie. Hij lag inderdaad op nummer 16. Blijkbaar bij het checken alsnog overheen gelezen.
Maar nu alsnog opgelost. Bedankt voor de hulp!


Groeten

Michiel
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Michiel Keij

Graag gedaan, namens Ernst;) Fijn om te lezen dat jij jouw simkaart hebt gevonden. En dankjewel voor de terugkoppeling:) Goed dat de buren zo aardig waren om jouw post te bewaren.

@ikmymat Heb jij jouw simkaart inmiddels ontvangen?

Reageer