Skip to main content
Ik heb een nieuwe simkaart besteld omdat ik een kleinere nodig had. Maar hij is niet binnengekomen. Hoe kan ik zien dat de bestelling goed gegaan is?
Hoi sarahs,



Welkom op ons forum. Leuk dat jij jouw vraag hier stelt.



Ik heb je aansluiting er even op nageslagen. Ik zie geen bestelling van een vervangende simkaart terug.:( Wel zie ik dat jij afgelopen week een opwaardering hebt gedaan op jouw aansluiting.



Nu denk ik dat het volgende is gebeurd. Jij bestelde met jouw prepaid aansluiting een vervangende simkaart, terwijl het beltegoed minder de € 5,- was. Hierna is het beltegoed opgewaardeerd. Echter is de bestelling van de simkaart dan niet voltooid;) Kan dit kloppen?



Jij kunt nu alsnog een vervangende simkaart bestellen. Deze zal dan binnen 3 werkdagen bezorgt worden.Nadat jij deze besteld hebt, kan ik even controleren of de bestelling is gelukt.:$ Heb ik je vraag zo beantwoord?
dat is inderdaad hoe het ging, maar toen ik na opwaarderen alsnog probeerde te bestellen lukte dat niet. De site zei dat ik al een simkaart besteld had en dat ik niet nog een kon bestellen.... Maar ik zal de bestelling nogmaals proberen, hoop dat ik dan even een reactie krijg of de bestelling gelukt is.
En ja hoor, hij is zelfs vandaag al verstuurd :)

Morgen zal je nieuwe simkaart in je brievenbus liggen, sarahs.

Reageer