Skip to main content
Goede morgen,



Vandaag heb ik mijn nieuwe Simyo SIM ontvangen maar de microSIM werkt niet.



Ik heb de "grote" SIM van SIMYO in een andere telefon gebruikt and dat werkt. Ik heb ook mijn oude "kleine" SIM van een andere operateur in mijn telefon gebruikt, maar de "kleine" SIM van SIMYO  werkt niet in mijn telefoon.



Misschien is iets mis met de nieuwe Simyo SIM.



Wat moet ik doen?



Bedankt en groet,

Francesc
Ik denk dat de nieuwe sim nog niet is geactiveerd, dan doe je op Mijn Simyo.
Bedankt Scotsman, maar ik denk dat een probleem met de microSIM kaart is omdat ik kan the "grote" SIM kaart in een andere telefoon gebruike. Ik heb wel de SIM kaart geactiveerd bij de website 😉 .
Hoi faltisent, welkom op het Simyo forum :)



Ik zie dat het gaat om een nieuwe bestelling. Je simkaart heb je inderdaad geactiveerd. Is er ook een bepaalde melding die je ziet verschijnen in je toestel? Wat voor type toestel heb je? Of hoor je iets wanneer je probeert te bellen?



Voor de volledigheid heb ik je simkaart gereset. Wil je je toestel uit- en aanzetten? Zo gaat je simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk. Als dit niet helpt, kun je dan je simkaart in een ander toestel plaatsen? Op deze manier kunnen wij testen of je simkaart goed is.



Laat je het weten?



@Scotsman; bedankt voor je tip 😮
Hoi Naomi,



Is er ook een bepaalde melding die je ziet verschijnen in je toestel? --> Nee, Ik zie alleen "Geen SIM" en ook "Alleen Emergency calls"

Wat voor type toestel heb je? --> Ik heb een Nexus 5

Of hoor je iets wanneer je probeert te bellen? --> Ik kan niet bellen, de telefoon zegt dat alleen Emergency calls



Wil je je toestel uit- en aanzetten? --> Gedaan, ik sie alleen "Geen SIM"

Als dit niet helpt, kun je dan je simkaart in een ander toestel plaatsen? --> Gedaan, de microSIM werkt niet in een andere toestel



Ik denk dat een probleem met de microSIM is. Mijn toestel werk prima met andere microSIMs.



Bedankt,

Francesc
Hoi faltisent,



Wat fijn dat je al deze test hebt gedaan, om te kijken of we het op afstand kunnen oplossen. Helaas is dit nu niet het geval en heb ik je zojuist een nieuwe simkaart toegestuurd. Ik verwacht dat je deze op vrijdag of zaterdag ontvangt.



Zou je me willen laten weten of dit de oplossing is? 😃

Reageer