Skip to main content
Hoi per ongeluk is er net een micro simkaart besteld. Zou deze nog geannuleerd kunnen worden? Zou heel fijn zijn
Je kunt geen micro simkaart bestellen. Je bedoelt waarschijnlijk een combi simkaart (combinatie van gewone simkaart + micro simkaart in één).
Ja dat bedoel ik. Sorry voor de onduidelijkheid
Maar als nog hoe kan ik dit annuleren?
Nu blijkt dat die combinatiekaart al had gekregen van simyo alleen wist ik dit niet. Hoe kan ik de andere nu annuleren
Hoe kan ik de andere nu annuleren



Als je die binnenkrijgt, pakketje ongeopend terugsturen met begeleidend schrijven. 
Als je die binnenkrijgt, pakketje ongeopend terugsturen met begeleidend schrijven. 



Dit is helaas geen mogelijkheid, de leon.



Een simkaart die al verstuurd is, kan niet meer geannuleerd. Wel als je op de bestelling hebt geklikt, en hij is nog niet verstuurd. Dan kunnen we hem nog tegenhouden. Maar eenmaal onderweg, kan deze niet meer geannuleerd.

Je kunt deze simkaart nog twee maanden activeren. Dan heb je in ieder geval een nieuwe. :)



Je kunt trouwens bij het bestellen van een vervangende simkaart wel kiezen voor de microsim of standaard sim. Je krijgt dan een combisim opgestuurd.



Groetjes,

Charlene
Dit is helaas geen mogelijkheid, de leon.



Een simkaart die al verstuurd is, kan niet meer geannuleerd.




Nee, dat snap ik ook wel. Maar ze kan die ene simaart die ze nu teveel heeft toch gewoon terugsturen?

Dat bedoel ik.

Dussu....nu heeft ze twee simkaarten? :rolleyes:. Moet ze ermee?



Lees net dit:





Hoi Jannebrouwers,



Ik zie dat je gisteren een e-mail hebt ontvangen over de simkaart. Je kan de simkaart retour afzender sturen.

Wanneer wij de simkaart hebben ontvangen zullen wij €5,- crediteren.

Nee, dat snap ik ook wel. Maar ze kan die ene simaart die ze nu teveel heeft toch gewoon terugsturen?

Dat bedoel ik.

Dussu....nu heeft ze twee simkaarten? :rolleyes:. Moet ze ermee?



Lees net dit:




Hoi de leon,



Tja, goed punt, dit was door een collega in de mail toegezegd, maar dat had niet mogen gebeuren, want normaal gesproken is besteld is besteld 🙂.

Reageer