.

Beantwoord

Microsim

  • 1 October 2012
  • 4 reacties
  • 407 Bekeken

Badge
Ik probeer sinds 11 dagen iemand bij/van simyo te bereiken.
Omdat ik een microsimkaart wil bestellen voormijn Iphone 4, kan dit alleen via de klantenservice, maar daar is volgens mij niemand (meer)
Wachtijden van meer dan 10 min. en mails krijg je er niet door (dat denk ik tenminste omdat ik bij elke keer proberen een error code krijg en ....geen antwoord op mijn vraag!)

Hoe kan ik mijn simkaart wisselen tegen een microsim? kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Arie 2 October 2012, 17:00

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +2
Beste Martin B,

Het afgelopen tijd erg druk in de lijn, hiervoor onze excuses. Het is mogelijk een microsimkaart voor je op te sturen. Hier zijn echter wel kosten van € 5 aan verbonden. Graag ontvangen wij een akkoord voor de kosten. Hierna zullen wij de kaart voor je opsturen.

Groetjes,

Arie
Badge
Beste Martin B,

Het afgelopen tijd erg druk in de lijn, hiervoor onze excuses. Het is mogelijk een microsimkaart voor je op te sturen. Hier zijn echter wel kosten van € 5 aan verbonden. Graag ontvangen wij een akkoord voor de kosten. Hierna zullen wij de kaart voor je opsturen.

Groetjes,

Arie


Hallo Arie,

Bedankt voor je reactie. Graag maak ik van je aanbod gebruik en vraag je om de microsimkaart naar me op te sturen.
Blijft mijn nummer wel behouden, ook als ik prepaid beller ben?

Gr. Martin
Reputatie 2
Badge +1
Hey Martin B.,

Wij hebben je een microsimkaart toegestuurd. Je kan deze binnen ongeveer 2-3 dagen verwachten. Jouw nummer blijft behouden, ook als je prepaid beller bent.
Badge
Hey Martin B.,

Wij hebben je een microsimkaart toegestuurd. Je kan deze binnen ongeveer 2-3 dagen verwachten. Jouw nummer blijft behouden, ook als je prepaid beller bent.

Super, bedankt Wayne!

Reageer