Skip to main content
Hallo,

ik heb vanmiddag mijn nieuwe, vervangende simkaart geactiveerd via de site. Volgens de gebruiksaanwijzing zou ik de nieuwe simkaart onmiddelijk moeten kunnen gebruiken. Dat is niet het geval, nu, twee uur later, kan ik nog steeds niet bellen met de nieuwe simkaart. Mijn oude simkaart blijkt nog steeds actief te zijn. Kunt u svp de activatie van mijn nieuwe micro simkaart zo snel mogelijk in orde maken? Ik wil graag gebruik kunnen maken van mijn nieuwe smartphone icm mijn abonnement bij Simyo. Indien er nog aanvullende info benodigd is laat het mij even weten.



Vriendelijke groet,

Boudewijn de Bruyn
Nu, zo'n 2,5 uur na het activeren doet mijn nieuwe simkaart het ineens wel, ik kan weer bellen! Dus laat verder maar, mijn dank aan degene die hiervoor verantwoordelijk is.
Hoi Boudewijn9, welkom op het Simyo forum :)



Ik zie dat je je vraag ook hier hebt gesteld. Je hoeft je vragen maar 1 keer te stellen hier, aangezien alle vragen behandeld worden op het Simyo forum.

In dit topic zal ik je antwoorden.

Reageer