Skip to main content
Beste Moderators,



Na aanleiding dat ik een nieuwe Iphone 4S heb gekocht heb ik een Micro simkaart besteld, hier heb ik een aantal vragen over.



Als ik mijn Iphone 4S opstart krijg ik de melding dat ik een simkaart moet plaatsen. De normale simkaart die ik altijd heb gehad past niet, daardoor heb ik een micro simkaart moeten bestellen. De Iphone komt met de melding ''Plaats een geldige sim kaart zonder pincode''. Kan ik met de micro simkaart die ik hier bij simyo heb besteld de Iphone 4S unlocken?.

De micro simkaart heb ik gisteravond om 21:00 Besteld. Er werd mij verteld dat ik de micro simkaart binnen 2 dagen thuis zou ontvangen. Geld dit tijdslimiet ook als ik de simkaart om 21:00 besteld heb?.



Ik hoop dat u hier mijn vragen zou kunnen beantwoorden. Alvast bedankt voor de moeite.



Met vriendelijke groet,



Onbekend91
Beste Moderators,



Na aanleiding dat ik een nieuwe Iphone 4S heb gekocht heb ik een Micro simkaart besteld, hier heb ik een aantal vragen over.



Als ik mijn Iphone 4S opstart krijg ik de melding dat ik een simkaart moet plaatsen. De normale simkaart die ik altijd heb gehad past niet, daardoor heb ik een micro simkaart moeten bestellen. De Iphone komt met de melding ''Plaats een geldige sim kaart zonder pincode''. Kan ik met de micro simkaart die ik hier bij simyo heb besteld de Iphone 4S unlocken?.

De micro simkaart heb ik gisteravond om 21:00 Besteld. Er werd mij verteld dat ik de micro simkaart binnen 2 dagen thuis zou ontvangen. Geld dit tijdslimiet ook als ik de simkaart om 21:00 besteld heb?.



Ik hoop dat u hier mijn vragen zou kunnen beantwoorden. Alvast bedankt voor de moeite.



Met vriendelijke groet,



Onbekend91




Hoi Onbekend91,



Welkom op het forum:)

Ik beantwoord je vragen graag voor je, hoor. Je micro-sim is gisterenochtend op de post gegaan, dus met een beetje geluk heb je hem vandaag al. Als je die sim activeert, en in je toestel plaatst, zou die gewoon moeten werken, met de nieuwe PIN die je bij het activeren ontvangt. Als je toestel nog om een sim zonder PINcode blijft vragen, dan kun je de twee tips uit dit topic volgen. Daar staat wel iPhone 5, maar dit werkt ook voor de 4S.



Ik hoor het graag van je, of het allemaal lukt :)



groetjes, Charlene
Goedenavond,



Ik heb vandaag een nieuwe iphone 4 s unlocked gekocht en zou graag een micro simcard willen bestellen.



Alvast vriendelijk bedankt.
Maar dat kun je toch zelf op mijn Simyo? Mijn Simyo > Mijn instellingen & Simkaart > Aanvragen vervangende simkaart
Goedenavond,



Ik heb vandaag een nieuwe iphone 4 s unlocked gekocht en zou graag een micro simcard willen bestellen.



Alvast vriendelijk bedankt.




Hoi Rachid, welkom op het Simyo forum :)



Ik zie dat je de tip van Groentjuh al hebt opgevolgd :D

Ik denk dat je microsim er morgen al is!





Groentjuh; dank voor de hulp!

Reageer