Skip to main content
Hallo,



Ik heb net per ongeluk een micro simkaart besteld. Zou dit ongedaan gemaakt kunnen worden? Ik neem aan als dit gebeurd dat de 5 euro ook niet in rekening wordt gebracht?



m.v.g. Roxan
Hoi roxan, welkom op het Simyo forum :)



Omdat we onze klanten altijd zo snel mogelijk weer willen laten bellen zijn we ook echt heel erg snel met het sturen van een vervangende simkaart. Vanmorgen in alle vroegte is je simkaart al verzonden, dus tegenhouden gaat niet meer :(



Ik ben bang dat er niets anders op zit dat nog een vervangende simkaart te bestellen, maar dan van het juiste formaat.

Stel dat je nu een standaard formaat nodig hebt, dan hoef je niets te doen. Je krijgt nu namelijk een combi simkaart, 2-in-1, die micro én standaard is.
Hallo,



Vervelend dat hij toch verstuurd is. Ik heb namelijk geen nieuwe simkaart nodig. Is er een mogelijkheid om hem terug te sturen? Ik vind het raar dat je met slechts één muisklik een nieuwe simkaart besteld voor 5 euro. Doordat ik dus verkeerd geklikt heb (doordat mijn laptop vast liep), heb ik nu voor niks een nieuwe simkaart gekocht voor 5 euro... misschien een verbeterpuntje?







M.v.g.
Hi roxan,



Wanneer je een vervangende simkaart besteld, dan doe je dit niet slechts met één klik, maar kies je het juiste formaat en bevestig je je bestelling ook.

Ik kan je enkel adviseren de nieuwe simkaart niet te activeren en te bewaren voor een moment dat je 'm misschien wel nodig gaat hebben.

Reageer