Beste antwoord door Wayne
Bekijk originele reactiemicro simkaart activeren
Hoe kan ik snel mijn microsimkaart van simyo activeren. Doorgegeven aan de klantenservice, maar er gebeurt niets
Welkom op het forum henksimons,
Zou je mij in een privebericht even jouw simkaartnummer toe kunnen sturen zodat ik deze voor jou kan activeren?
Zou je mij in een privebericht even jouw simkaartnummer toe kunnen sturen zodat ik deze voor jou kan activeren?
Welkom op het forum henksimons,
Zou je mij in een privebericht even jouw simkaartnummer toe kunnen sturen zodat ik deze voor jou kan activeren?
kaartnummer
52328801
Goede morgen mensen.
Inheb een groot probleem.
Vrijdag een nw microsimkaart ontvangen voor mijn Sony Xperia U.
Alles gedaan volgens bijgeleverde instructies , maar steeds krijg ik plaats simkaart.
Wat is het probleem. , ben ik nog steeds niet geactiveerd of is de simkaart niet goed?
Simkaartnummer. 54285425.
Wie helpt mij. Heb telefoon met spoed nodig voor het werk.
Thanks
Inheb een groot probleem.
Vrijdag een nw microsimkaart ontvangen voor mijn Sony Xperia U.
Alles gedaan volgens bijgeleverde instructies , maar steeds krijg ik plaats simkaart.
Wat is het probleem. , ben ik nog steeds niet geactiveerd of is de simkaart niet goed?
Simkaartnummer. 54285425.
Wie helpt mij. Heb telefoon met spoed nodig voor het werk.
Thanks
Hoi Phuno,
Ik zie in het systeem dat de simkaart al gekoppeld is aan je aansluiting. De juiste pin en pukcode vindt je terug op je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen'.
Ik zie in het systeem dat de simkaart al gekoppeld is aan je aansluiting. De juiste pin en pukcode vindt je terug op je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen'.
Ik zie in het systeem dat de simkaart al gekoppeld is aan je aansluiting. De juiste pin en pukcode vindt je terug op je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen'.
Dat klopt, maar dat die pin en pukcode zijn van mijn oude kaart. Ik heb een nieuwe microkaart ontvangen . Deze pincode werkt nog wel op mijn oude kaart, maar niet op mijn nieuwe. Ik ben nu al zo lang hier mee bezig.Ik overweeg over te stappen naar een andere provider. Want het lukt bij symio blijkbaar niet
+1
Hoi Henksimons,
Ik zie dat je inmiddels gebruik hebt kunnen maken van je simkaart. Het probleem is verholpen.
Ik zie dat je inmiddels gebruik hebt kunnen maken van je simkaart. Het probleem is verholpen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.