.

Micro simkaart

  • 15 September 2012
  • 3 reacties
  • 337 Bekeken

Waarom allemaal zo moeilijk !! aanvraag prepaid pakket met nummerbehoud, bel gelijk erachteraan dat ik wel een micro sim nodig heb nadat ik een 15 minuten aan de tel hangt...zal het even noteren en zodra u de micro sim binnen heb dan moet u met ons even contact opnemen.....toen dacht ik weer jeetje weer bellen krijg eerst een gewoone sim, deze activeer ik met de pin, dag later krijg ik de micro sim..ik weer bellen. 20 minuten aan de lijn met de mededeling telkens dat ik beter op een ander tijdstip moet proberen..uiteindelijk krijg ik iemand aan de lijn dat deze geaktiveerd moet worden en over 1/2 uur gedaan is..dat ik weer moet inloggen en de nieuwe gegevens op mijn simyo kan vinden..we zijn nu een 16 uur verder en zie nog steeds mijn oude gegevens...Ohh ja en nog een klein dingetje ik heb mijn gewoone kaart even in mijn telefoon gedaan omdeze te aktiveren en is mijn beltegoed met 2 cent verminderd...zie ik nu net internet verbruik....huhg...ik heb die kaart nog geen seconde in mijn telefoon gehad.....GELUKKIG heb ik geen contract dus ik kan morgen weer weggaan.....ppf goed begin met Simyo...het is ook allemaal een pot nat.

Groetjes

Ricardo

3 reacties

Badge +6
Beste Ricardo,

Welkom op het forum!
Volgens de gegeven heb je een prepaid simkaart van Simyo die al actief is op het moment dat je deze ontvangt.

Wij kunnen je een micro simkaart sturen. De micro simkaart kunnen we geactiveerd of ongeactiveerd toesturen. Zodra wij de simkaart geactiveerd toesturen, ben je tot het moment dat je de simkaart ontvangt niet te bereiken op je huidige Simyo simkaart. Wanneer je er voor kiest om de simkaart ongeactiveerd te ontvangen, dien je contact met ons op te nemen zodra je de micro simkaart heeft ontvangen. Dat betekent dat je bereikbaar blijft op je huidige Simyo simkaart. De micro simkaart kost 5 euro. Graag vernemen wij van je waar je voorkeur naar uit gaat.
beste Natascha,

bedankt voor het snel reageren en dan nog op een zaterdag, gaat in iedergeval sneller dan bellen. Ik wil niet grof zijn, maar heb je wel gelezen wat ik geschreven heb ? volgens mij niet...
 maar je zegt je kan er voor kiezen om een simkaart geaktiveerd of ongeaktiveerd te ontvangen..!!! nou nieks van dat alles je krijg geen keuze..eerste sim kaart is wellicht door jullie geaktiveerd maar hij zit wel op slot...met een pin. Ik had dus een mail gekregen met pin en puk code en deze gegevens zijn dus te vinden op je mijn Simyo en dat klopt de eerste sim doet het kosten gelijk 2 cent van mijn beltegoed, nu krijg ik dus mijn micro sim binnen...maar die heeft dus een andere pin......ehh en nu ? hoop dat je aan deze antwoord meer aandacht aan besteed.

Gr Ricardo
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ricardo,

Als je een een prepaid startpakket besteld, ontvang je altijd een 'normale' simkaart. Deze is meteen klaar voor gebruik. Je kunt vervolgens een micro simkaart bestellen via de telefonische klantenservice. Ik zie dat mijn collega de simkaart op 11/9 verstuurd heeft. Deze simkaart sturen we inactief toe zodat je gebruik kan blijven maken van de originele simkaart tot dat je de micro simkaart laat activeren.

Volgens onze gegevens heb je de micro simkaart nog niet laten activeren. Zodra de simkaart actief is, kun je de nieuwe pin en pukcode terug vinden op je persoonlijke pagina. Je kunt mij ook een privé bericht sturen met daarin het simkaart nummer van de micro sim. Ik kan de simkaart vervolgens voor je laten activeren.

Groetjes,

Alex

Reageer