Hallo,
Ik heb sinds vrijdag een nieuwe telefoon. Daar moet blijkbaar een micro simkaart in, dus die heb ik vrijdag op mijn simyo besteld.
Maar wat ik me afvroeg, hoe weet je of het daadwerkelijk besteld is? Het kost 5 euro, maar er is geen geld van mijn beltegoed afgehaald. Wel zegt hij *als je er nog een keer op klikt* dat er een besteld is, wat ik raar vind aangezien er geen geld betaald is.
En als je een vervangende simkaart besteld hebt, houd je dan wel hetzelfde nummer?
Alsvast bedankt,
Mvg
Bladzijde 1 / 1
Hoi sandra1112,
Welkom op het forum :)
Ik zie dat er vanochtend een nieuwe simkaart naar je onderweg is gegaan, dus dat is gelukt :)
De 5 zullen nog van je beltegoed af gaan. Dat gaat vanzelf. We zijn er nog mee bezig om het duidelijker te bevestigen, dat de simkaart bestelling gedaan is. Daar heb je gelijk in dat dit nu niet heel duidelijk is.
Je vervangende simkaart is gewoon een soort kopietje van de simkaart die je nu gebruikt, dus alles blijft helemaal hetzelfde verder. Je instellingen en je nummer zullen niet veranderen.
Heb ik je vragen hiermee beantwoord?
Groetjes, Charlene
Welkom op het forum :)
Ik zie dat er vanochtend een nieuwe simkaart naar je onderweg is gegaan, dus dat is gelukt :)
De 5 zullen nog van je beltegoed af gaan. Dat gaat vanzelf. We zijn er nog mee bezig om het duidelijker te bevestigen, dat de simkaart bestelling gedaan is. Daar heb je gelijk in dat dit nu niet heel duidelijk is.
Je vervangende simkaart is gewoon een soort kopietje van de simkaart die je nu gebruikt, dus alles blijft helemaal hetzelfde verder. Je instellingen en je nummer zullen niet veranderen.
Heb ik je vragen hiermee beantwoord?
Groetjes, Charlene
Hallo,
Bedankt voor je antwoord! Al mijn vragen zijn inderdaad beantwoord.
Groetjes!
Bedankt voor je antwoord! Al mijn vragen zijn inderdaad beantwoord.
Groetjes!
Bedankt voor je antwoord! Al mijn vragen zijn inderdaad beantwoord.
Groetjes!
Namens Charlene; geen dank 😮
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.