.

Beantwoord

Micro-SIM aanvragen, zonder blokkeren

  • 20 November 2012
  • 6 reacties
  • 370 Bekeken

L.S.,

Ik heb een nieuwe telefoon die Micro-SIM gebruikt in plaats van SIM. De mevrouw van de telefonische klantenservice vertelde mij dat ik dit via Self Service kan regelen. 

Hier staat echter dat mijn huidige SIM wordt geblokkeerd - wat dus echt NIET de bedoeling is. Ik wil niet twee/drie dagen zonder telefoon zitten. Kunnen jullie een nieuwe SIM opsturen, zodat ik deze later kan activeren?
icon

Beste antwoord door Arie 22 November 2012, 12:57

Bekijk originele reactie

6 reacties

Dit was het antwoord via het ticket die ik heb aangemaakt: 

Beste XXXXXX,

Indien u een micro simkaart wilt aanvragen kan dat via het tabblad 'Selfservice' op uw persoonlijke pagina. Dit kunt u doen door een vervangende simkaart te bestellen. U ontvangt dan een combi simkaart waar u de micro simkaart uit kunt klikken.

Let op. Op het moment dat u een vervangende simkaart aanvraagt, gaat uw huidige simkaart buiten gebruik. U bent niet meer bereikbaar totdat u de micro simkaart heeft ontvangen. De levertijd is 2-3 werkdagen.


Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
XXXX

Dit is toch een ongelovelijk non-oplossing voor een veel voorkomend verzoek? Ik hoop dat dit forum bericht leidt tot meer bevredigende oplossingen, want 2/3 dagen niet bereikbaar is niet zo klant vriendelijk.
Badge +2
Beste Erwinh,

Helaas is dit de enige manier om een microsimkaart aan te vragen. Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Arie
Beste Erwinh,

Helaas is dit de enige manier om een microsimkaart aan te vragen. Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Arie



Jongens toch, is dit ook zo bij jullie grote moeder KPN?
Ik krijg straks de Iphone 4 van mijn vrouw en wil mijn simyo daarop gebruiken. Dus ik heb ook een microsim nodig. In deze tijd 2 tot 3 werkdagen (dus pas verschrikkelijk goed met het weekend!) onbereikbaar zijn kan toch echt niet.
Los dit eens goed op Simyo mensen.
Mee eens, wat een flut service..
Helemaal mee eens. Ik heb jouw vraag (nano sim zonder blokkeren) trouwens 2 keer gesteld. Eén keer via het forum en één keer via de mail naar de klantenservice. Beide keren kreeg enkel te horen dat ik dit via mijn account kon aanvragen. 
Badge +6
Hoi Goedemorgen,

De nano simkaart kan je bestellen via de volgende link http://www.simyo.nl/nanosim/aanvragen. Voor nieuwe klanten is de nano simkaart gratis bestaande klanten betalen €5,- voor de simkaart.

Reageer