Ik ben gisteren overgestapt van Lebara naar Simyo met nummerbehoud. Ik heb voor een esim gekozen maar er lijkt geen telefoonnummer gekoppeld te zijn aan de esim. Weet iemand hoe Ik dit kan oplossen?
Wil Dieteren
Ik ben gisteren overgestapt van Lebara naar Simyo met nummerbehoud. Ik heb voor een esim gekozen maar er lijkt geen telefoonnummer gekoppeld te zijn aan de esim. Weet iemand hoe Ik dit kan oplossen?
Wil Dieteren
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Werkt de sim verder wel? Heb je toevallig een Iphone? Bij Iphone kan het nog wel eens voorkomen dat je het nummer niet in de instellingen ziet. Dit heeft echter geen effect op de werking van de sim.
Wil je het nummer toch zichtbaar maken volg dan deze stappen.
Groetjes,
Ashley
Ashley,
Ik heb inderdaad een iPhone. Na mijn telefoonnummer toegevoegd te hebben krijg ik de melding dat het telefoonnummer niet gebruikt kan worden met iMessage en FaceTime omdat er geen sim gekoppeld is aan het telefoonnummer. Het probleem blijft dus.
Wil Dieteren
Hoi
Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat het nog niet is opgelost.
Heb je het toestel al opnieuw opgestart? Loop dan nogmaals de stappen door. Ervaar je nog steeds hetzelfde probleem?
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Ashley
Ashley,
Ik heb mijn iPhone herstart en de stappen nog eens doorlopen met hetzelfde resultaat, probleem is nog steeds niet opgelost.
Wil Dieteren
Ashley,
Aanvullende informatie, ik kreeg net een SMS van jullie dat er problemen waren geweest met het internet. In iMessage werd als afzender echter Lebara aangegeven, de provider waarvan ik ben overgestapt.
Wil Dieteren
Ashley,
Zou verwijderen en opnieuw aanvragen van de esim via de Simyo app een oplossing zijn, of raak ik dan mijn telefoonnummer kwijt?
Wil Dieteren
Hoi
Bedankt voor je reactie.
Dat is gek. Je kan inderdaad even de esim opnieuw installeren. Doe dit met IDEAL verificatie of stuur mij een privé bericht met je nummer en persoonlijke gegevens als je de code wil ontvangen.
Groetjes,
Ashley
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.