.

Beantwoord

Met de juiste pincode kan ik niet meer ontgrendelen, wat nu?

  • 20 December 2014
  • 1 reactie
  • 11792 Bekeken

Nadat ik mijn Galaxy S4 opnieuw heb opgestart kan ik niet meer met de juiste pincode het toestel ontgrendelen.
Er wordt ook niet aangegeven dat ik na vele pogingen de pukcode kan invoeren. wie weet raad?
icon

Beste antwoord door Naomi 22 December 2014, 13:54

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Corrie van Gelder, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Simkaart. Zo blijft het forum overzichtelijk.

Ik zie dat je telefonisch al een medewerker hebt gesproken 🙂 Op een Samsung toestel wordt je pukcode nooit geaccepteerd. Dit komt door een fabrieksfout in alle Samsung toestellen.

Je simkaart kun je inderdaad het beste in een ander toestel plaatsen. Dan even kijken of er wel om een pukcode wordt gevraagd. Op deze manier kun je je simkaart deblokkeren. Als dit niet werkt is je simkaart blijvend geblokkeerd. Een nieuwe simkaart bestellen is dan de enige optie.

Laat je ons weten of het lukt? 🙂

Reageer