.

Beantwoord

Melding geen simkaart. Wat kan ik hier aan doen?

  • 14 May 2016
  • 2 reacties
  • 297 Bekeken

Mijn telefoon geeft de laatste tijd heel vaak aan dat ik mijn telefoon opnieuw op moet starten, omdat er geen simkaart is gevonden.
Vandaag vindt hij de simkaart al de hele dag niet.

Wat kan ik hier aan doen? Ik heb mijn telefoon namelijk gewoon nodig
icon

Beste antwoord door Tiury 17 May 2016, 11:21

Bekijk originele reactie

2 reacties

Via een kruistest kun nagaan of het de sim of hoogstwaarschijnlijk de telefoon is. Dus jouw sim andere telefoon en vice versa.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Sil Oomen, welkom op het Simyo forum 🙂.

Het lijkt me erg onhandig om telkens je telefoon opnieuw op te moeten starten, omdat de telefoon de simkaart niet ziet. Natuurlijk snappen we heel goed dat je de telefoon nodig hebt, dus tijd dat we je te hulp schieten!

Zojuist heb ik jouw simkaart opnieuw ingesteld en daarbij ook meteen opnieuw aangemeld bij het netwerk. Ik wil je vragen om de telefoon voor 15 minuten uit te zetten en je simkaart eruit te halen. Na die 15 minuten start je de telefoon mét simkaart weer op en zoek je handmatig naar het KPN netwerk.

Werkt dit niet, wil ik je vragen om de test van Friesian eens wilt proberen. Hierdoor weten we meteen of het aan de simkaart ligt óf aan jouw mobiel 🙂.

Hou je me op de hoogte?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je hulp, Friesian! 🙂

Reageer