.

Beantwoord

Melding ‘Geen Simkaart’, wat kan ik doen?

  • 15 April 2020
  • 5 reacties
  • 398 Bekeken

Hallo,

ik ben al een aantal jaar klant bij jullie. Tijdje terug heb ik een nieuwe iPhone gekocht en mijn simkaart hier in geplaatst. Van de week zag ik dat mijn telefoon aan gaf “Geen Simkaart geïnstalleerd” toen heb ik hem eruit gehaald en weer opnieuw er in gedaan. Toen deed hij het voor bijna een week weer. Gisteren gaf die het opnieuw aan, toen heb ik een software update gedaan en daarna deed de simkaart het weer. Maar vanochtend gaf hij weer dezelfde melding, toen heb ik hem er weer uitgehaald, schoon gemaakt en hem er weer opnieuw ingedaan. Dus nu doet hij het ook weer even. Waarschijnlijk wel weer voor korte duur. 

Wat kan ik hier aan doen? Of is mijn simkaart gewoon beschadigd?

icon

Beste antwoord door RicoK 15 April 2020, 14:11

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Misschien dat een nieuwe simkaart (hier aan te vragen) het euvel verhelpt. Maar als het een nieuwe iPhone betreft dan zou je ook een eSIM kunnen nemen, dan ben je van dit soort problemen af.

Reputatie 7

Maar als het een nieuwe iPhone betreft dan zou je ook een eSIM kunnen nemen, dan ben je van dit soort problemen af.

Je hebt natuurlijk een nieuwe en een nieuwe iPhone, want betreft het een nieuw model als de 11 (Pro) of betreft het een nieuwe iPhone, maar dan een model van een generatie of wat geleden als bijvoorbeeld de iPhone 8.

Maar als het een nieuwe iPhone betreft dan zou je ook een eSIM kunnen nemen, dan ben je van dit soort problemen af.

Je hebt natuurlijk een nieuwe en een nieuwe iPhone, want betreft het een nieuw model als de 11 (Pro) of betreft het een nieuwe iPhone, maar dan een model van een generatie of wat geleden als bijvoorbeeld de iPhone 8.

Ik heb een iPhone Xs, dus dat kan toch? Dankjulliewel voor de reacties! Hier kan ik wel wat mee.

Reputatie 7

@Didi1412 Ja, een iPhone XS is een dual sim toestel. Die kan naast een nano-simkaart ook overweg met een eSim.

Reputatie 7
Badge +6

Hi Didi1412,

 

Ik begrijp dat je er al uit bent gekomen, mocht ik je toch nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer