Na het activeren en plaatsen van de nieuwe simkaart blijft toestel melding geven "geen simkaart". Aan/uit zetten help niet. Toestel is een Iphone 5/IOS 8.3. Wie weet een oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Vleerderek,
Doet hij het ook niet in een ander toestel?
Graag je reactie zodat ik misschien verder kan helpen
Doet hij het ook niet in een ander toestel?
Graag je reactie zodat ik misschien verder kan helpen
Net geprobeerd in n iphone 5c en dan doet ie t inderdaad ook niet.
Hallo Vleerderek,
Dan raad ik je te wachten tot dat een moderator reageert.
Waarom? Ik kan niet in jou gegevens kijken omdat ik geen medewerker ben.
Dan raad ik je te wachten tot dat een moderator reageert.
Waarom? Ik kan niet in jou gegevens kijken omdat ik geen medewerker ben.
Oh ok, dank voor je moeite.
Beste Vleerderek,
Zelf heb ik de iPhone 6 (de opvolger van jouw iPhone 5) en herken jouw probleem, aangezien ik daar tijdens het plaatsen van de simkaart ook mee te maken kreeg.
Het heeft in elk geval niets te maken, met de activatie van je simkaart van Simyo, aangezien je dan een andere melding in het scherm te zien krijgt, zoals "geen service".
Vaak heeft het te maken, dat de kaartlezer in jouw iPhone 5 geen of slecht contact kan krijgen met je simkaart, doordat hij net iets verkeerd zit (hoeft maar een zoveelste van een millimeter te zijn.
Dit kun je oplossen, door de simhouder uit je iPhone te halen, te controleren of de simkaart nog steeds goed in de houder zit, en vervolgens rustig in je iPhone terug te doen.
Je kunt dat terug duwen met een enigszins stevige druk uitoefen, zodat de simhouder goed in je iPhone 5 komt te zitten.
Als het goed is, zou je iPhone nu wel goed contact met je simkaart moeten kunnen vinden.
Het gaat puur om het feit, dat je iPhone soms geen contact kan vinden met je simkaart, en dan helpt in de meeste gevallen hetgeen ik je hierboven als tip heb gegeven.
Bij mij heeft het in elk geval geholpen, waardoor ik nog steeds een goede verbinding heb met het KPN netwerk.
Laat even weten of mijn tip ook bij jouw iPhone heeft geholpen!
Zelf heb ik de iPhone 6 (de opvolger van jouw iPhone 5) en herken jouw probleem, aangezien ik daar tijdens het plaatsen van de simkaart ook mee te maken kreeg.
Het heeft in elk geval niets te maken, met de activatie van je simkaart van Simyo, aangezien je dan een andere melding in het scherm te zien krijgt, zoals "geen service".
Vaak heeft het te maken, dat de kaartlezer in jouw iPhone 5 geen of slecht contact kan krijgen met je simkaart, doordat hij net iets verkeerd zit (hoeft maar een zoveelste van een millimeter te zijn.
Dit kun je oplossen, door de simhouder uit je iPhone te halen, te controleren of de simkaart nog steeds goed in de houder zit, en vervolgens rustig in je iPhone terug te doen.
Je kunt dat terug duwen met een enigszins stevige druk uitoefen, zodat de simhouder goed in je iPhone 5 komt te zitten.
Als het goed is, zou je iPhone nu wel goed contact met je simkaart moeten kunnen vinden.
Het gaat puur om het feit, dat je iPhone soms geen contact kan vinden met je simkaart, en dan helpt in de meeste gevallen hetgeen ik je hierboven als tip heb gegeven.
Bij mij heeft het in elk geval geholpen, waardoor ik nog steeds een goede verbinding heb met het KPN netwerk.
Laat even weten of mijn tip ook bij jouw iPhone heeft geholpen!
Hi, helaas geen succes. Meerdere pogingen gedaan maar melding blijft hetzelfde. Andere nano sim in het toestel werkt wel dus t ligt ook niet aan de telefoon.
Oke, vervelend dat het ook daar niet aan lag!.
Het was in elk geval te proberen, en dat heb je ook gedaan zo te zien.
Dan sluit ik mij bij forum genoot maikel.twinnie aan, en zou er een moderator er even naar moeten kijken.
Misschien is je simkaart toch niet helemaal goed geactiveerd!
We horen en lezen het wel.
Het was in elk geval te proberen, en dat heb je ook gedaan zo te zien.
Dan sluit ik mij bij forum genoot maikel.twinnie aan, en zou er een moderator er even naar moeten kijken.
Misschien is je simkaart toch niet helemaal goed geactiveerd!
We horen en lezen het wel.
Hoi Vleerderek, welkom op ons forum!
Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic even verplaatst naar het subforum Simkaart.
Wat fijn dat maikel.twinnie en MichD je al te woord hebben kunnen staan. Wel jammer dat het niet heeft mogen baten.
In je gegevens kan ik zien dat je simkaart goed geactiveerd is en ook goed is aangemeld op het netwerk.
Voor ik je een nieuwe simkaart ga toesturen wil ik je vragen om eerst je iPhone nog even te synchroniseren met iTunes met de simkaart erin.
Kun je me laten weten of dit al dan niet geholpen heeft?
Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic even verplaatst naar het subforum Simkaart.
Wat fijn dat maikel.twinnie en MichD je al te woord hebben kunnen staan. Wel jammer dat het niet heeft mogen baten.
In je gegevens kan ik zien dat je simkaart goed geactiveerd is en ook goed is aangemeld op het netwerk.
Voor ik je een nieuwe simkaart ga toesturen wil ik je vragen om eerst je iPhone nog even te synchroniseren met iTunes met de simkaart erin.
Kun je me laten weten of dit al dan niet geholpen heeft?
Hi Ernst, dank voor je reactie. Ik heb ctc gehad met klantenservice. Krijgen n nieuwe simkaart thuis en mtn de defecte insturen voor onderzoek. Waren meer meldingen.
Hoi Vleerderek,
Oh fijn dat ze je hebben kunnen helpen.:D En dankjewel voor je geduld.
Kun je hier laten weten of de nieuwe simkaart het wel doet?
Oh fijn dat ze je hebben kunnen helpen.:D En dankjewel voor je geduld.
Kun je hier laten weten of de nieuwe simkaart het wel doet?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.