Gisteren simkaart ontvangen en in Samsung S4 gedaan. Krijg melding geen simkaart. Een andere simkaart werkt wel. Heb gelezen dat het kan liggen aan de 3 in 1 NFC simkaart.
Kunnen jullie nog een oude simkaart opsturen?
Mvg,
Jan
Bladzijde 1 / 1
Hoi JanGh, welkom op het Simyo forum 🙂.
Wat onhandig dat je simkaart niet wordt gelezen door je telefoon. Het klopt dat de Samsung S4 problemen heeft met het lezen van 3-in-1 simkaarten, zoals je misschien al ergens anders hebt gelezen. In veel gevallen werken de volgende stappen: Ga in de telefoon naar Instellingen > Verbindingen > Meer netwerken > Mobiele Netwerken > Netwerkmodus > Zet deze op WCDMA/GSM. Werkt dit niet, stuur ik je graag meteen een nieuwe simkaart toe.
Toch zie ik dat er na het plaatsen van dit topic toch gesprekken en sms'jes zijn verzonden vanaf die simkaart. Heb je het toch voor elkaar gekregen met de 3-in-1 simkaart in de Samsung, of heb je de simkaart in een andere telefoon in gebruik?
Groetjes, Tiury
Wat onhandig dat je simkaart niet wordt gelezen door je telefoon. Het klopt dat de Samsung S4 problemen heeft met het lezen van 3-in-1 simkaarten, zoals je misschien al ergens anders hebt gelezen. In veel gevallen werken de volgende stappen: Ga in de telefoon naar Instellingen > Verbindingen > Meer netwerken > Mobiele Netwerken > Netwerkmodus > Zet deze op WCDMA/GSM. Werkt dit niet, stuur ik je graag meteen een nieuwe simkaart toe.
Toch zie ik dat er na het plaatsen van dit topic toch gesprekken en sms'jes zijn verzonden vanaf die simkaart. Heb je het toch voor elkaar gekregen met de 3-in-1 simkaart in de Samsung, of heb je de simkaart in een andere telefoon in gebruik?
Groetjes, Tiury
Hallo Tiury,
Bedankt voor je reactie.
Ik heb de simkaart in een andere telefoon. Graag een andere oude simkaart opsturen.
Alvast bedankt.
Mvg,
Jan
Bedankt voor je reactie.
Ik heb de simkaart in een andere telefoon. Graag een andere oude simkaart opsturen.
Alvast bedankt.
Mvg,
Jan
Hoi JanGh,
Uit je bericht kan ik niet echt halen of je mijn eerste tip hebt getest. Dit lost in veel gevallen het probleem op, zodat jij niet 2-3 werkdagen op een nieuwe simkaart hoeft te zitten wachten 🙂. Kun je me dat nog laten weten?
Groetjes, Tiury
Uit je bericht kan ik niet echt halen of je mijn eerste tip hebt getest. Dit lost in veel gevallen het probleem op, zodat jij niet 2-3 werkdagen op een nieuwe simkaart hoeft te zitten wachten 🙂. Kun je me dat nog laten weten?
Groetjes, Tiury
Hallo Tiury,
Heb het geprobeerd om de instellingen te verzetten naar WCDMA/GSM maar nog steeds de melding geen simkaart. Gebruik nu zolang een andere telefoon.
Mvg,
Jan
Heb het geprobeerd om de instellingen te verzetten naar WCDMA/GSM maar nog steeds de melding geen simkaart. Gebruik nu zolang een andere telefoon.
Mvg,
Jan
Hoi JanGh,
Wat jammer dat dit niet heeft geholpen 😞. Oké, ik heb meteen een oude simkaart op de bus gedaan. Omdat deze niet vanuit het systeem worden verstuurd, maar handmatig, moet ik je vragen om contact met ons op de nemen als je de simkaart hebt ontvangen. Dit kan uiteraard via het forum of via de telefonische klantenservice.
Hou je me op de hoogte?
Groetjes, Tiury
Wat jammer dat dit niet heeft geholpen 😞. Oké, ik heb meteen een oude simkaart op de bus gedaan. Omdat deze niet vanuit het systeem worden verstuurd, maar handmatig, moet ik je vragen om contact met ons op de nemen als je de simkaart hebt ontvangen. Dit kan uiteraard via het forum of via de telefonische klantenservice.
Hou je me op de hoogte?
Groetjes, Tiury
Hallo Tiury,
Ik heb de simkaart binnen! BEDANKT. Via de klantenservice de nieuwe simkaart geactiveerd zou in mijn Simyo nieuwe pincode krijgen. Dit is 1,5 uur geleden hoe lang kan dat nog duren?
Mvg,
Jan
Ik heb de simkaart binnen! BEDANKT. Via de klantenservice de nieuwe simkaart geactiveerd zou in mijn Simyo nieuwe pincode krijgen. Dit is 1,5 uur geleden hoe lang kan dat nog duren?
Mvg,
Jan
Hallo Tiury,
De nieuwe simkaart is geactiveerd! Bedankt voor de goede service.
Groetjes, Jan
De nieuwe simkaart is geactiveerd! Bedankt voor de goede service.
Groetjes, Jan
Hoi JanGh,
Wat goed om te horen dat je simkaart nu goed is geactiveerd. Aan je enthousiasme op te maken heb ik ook het gevoel dat 'ie naar behoren werkt 🙂. Graag gedaan en mocht er nog iets zijn, zie ik je graag terug op het Simyo forum!
Groetjes, Tiury
Wat goed om te horen dat je simkaart nu goed is geactiveerd. Aan je enthousiasme op te maken heb ik ook het gevoel dat 'ie naar behoren werkt 🙂. Graag gedaan en mocht er nog iets zijn, zie ik je graag terug op het Simyo forum!
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.