Skip to main content
Tot mijn grote verbazing werkt mijn nieuwe simkaart niet en de oude ook niet door de activatie van de nieuwe. Dus nu kan ik niet bellen ed alleen via wifi appen. Hoe gaan jullie dit oplossen als beste provider van NL. Zsm reactie ajb.
Hoi mian.



In het weekend zijn er niet altijd moderators aanwezig.

Met twitter heb je een extra optie op hulp.



Groet,

Friesian



http://www.cartoonspot.net/looney-tunes/picture/road-runner-1.jpg
Twitter heb ik ook geprobeerd maar nog geen reactie. HELAAS
Wat geeft je telefoon aan als je de sim erin doet?
geen simkaart geinstalleerd
Kan je de Simkaart in een ander toestel proberen? Als daar hetzelfde word aangegeven kan het zijn dat de Simkaart defect is.



Andere optie is om de telefoon uit te schakelen, sim eruit en na 15 minuten weer er in te doen en dan de telefoon weer inschakelen. 
Heb ik gerpobeerd, ik ben van samsung naar iphone gegaan dus terugplaatsen lukt niet meer:(
Bij Twitter kun je lang wachten ben ik bang.. 



Dat is van ma t/m vrij. Wist ik ook niet, zie ik nu net pas op hun twitter profiel staan. 

Al kan het voorkomen dat er toch iemand reageert. 



Het is weekend en dan is de bereikbaarheid minder dan op werkdagen. 



Maar met terug plaatsen bedoel je omdat de simkaart niet van de zelfde grote is?



Edit: Ik zie dat er een moderator online is dus hopelijk voor jou reageert ze snel. Ze werken wel een lijstje af mening ik. Oude berichten eerst. 
Werkt de Samsung nog?

Je zou in de winkel een prepaid sim kunnen halen voor het geval dat.

Kun je voorlopig i.i.g. verder. :)
ok bedankt
Wanneer je iets niet weet, je weet het forum te vinden.:)





Groet,

Friesian
Hoi mian,



Welkom op ons forum:D



Ik zie dat je ondertussen al telefonisch contact hebt gehad. En ook al per mail. Er is een nieuwe simkaart naar je onderweg. Nadat je deze hebt geactiveerd kun je deze gaan gebruiken. Is dat gelukt?



Het kan namelijk ook zomaar zijn dat jij eerst je iPhone moet synchroniseren met iTunes. Dat werkt vaak ook;)

Kun hier laten weten wat de oplossing is geweest?



@allen, heel erg bedankt voor de hulp en ondersteuning:)

Reageer