Krijg de melding geen simkaart. Zojuist een nieuwe nano simkaart geactiveerd. Oude werkt niet meer en de nieuwe geeft de melding geen simkaart.
Bladzijde 1 / 1
Probeer even de sim eruit te halen, 15 minuten te wachten en het dan opnieuw proberen.
Horen graag of dat het was 🙂
Horen graag of dat het was 🙂
Hoi Angelof1978,
Welkom op het forum.
Ik zie dat je in het weekend via Twitter contact met ons hebt gehad over je simkaart.
Het lijkt erop dat je een defecte simkaart hebt ontvangen. Deze zou niet correct zijn ingelezen. Excuses hiervoor. Wij hebben een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. De nieuwe simkaart wordt vandaag verstuurd. Je kan deze binnen 2 dagen verwachten.
Stuur je de defecte simkaart nog naar ons terug?
@Raytje, bedankt voor het meedenken 🙂
Welkom op het forum.
Ik zie dat je in het weekend via Twitter contact met ons hebt gehad over je simkaart.
Het lijkt erop dat je een defecte simkaart hebt ontvangen. Deze zou niet correct zijn ingelezen. Excuses hiervoor. Wij hebben een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. De nieuwe simkaart wordt vandaag verstuurd. Je kan deze binnen 2 dagen verwachten.
Stuur je de defecte simkaart nog naar ons terug?
@Raytje, bedankt voor het meedenken 🙂
Geen probleem 🙂
:)
Angelof1978, laat je ons nog weten of de nieuwe simkaart wel werkt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.