.

Beantwoord

Melding 'geen sim-modus'

  • 29 December 2012
  • 3 reacties
  • 1754 Bekeken

Ik heb deze week het Prepaid startpakket ontvangen, maar krijg in mijn oude, maar simlockvrije, Samsung Star GT-S5230 steeds de melding ' geen Sim-modus' , ik kan dus ook geen pincode invoeren. Kan het zijn dat de ontvangen Sim-kaart niet het goede formaat heeft? Of moet ik nog iets activeren op de site?
icon

Beste antwoord door Natascha 29 December 2012, 11:32

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi Simyo klant,

Welkom op het forum!
De simkaart is al actief bij ontvangst. Heb je de simkaart al in een ander toestel geplaatst of te kijken of het aan de simkaart ligt.
Heb de kaart in een ander toestel, ook een Samsung (Galaxy Mini) gedaan, daar wordt wel meteen gevraagd om de pincode..... Hoe kom ik er nu achter of mijn oude star toch nog een simlock heeft? Ooit bij een KPN- winkel gekocht en heeft altijd met een Vodafone abonnement gewerkt? Dan is het toestel toch simlockvrij? Of is de sim-kaart anders van grootte in een Star?
Badge
Hoi Simyo gebruiker,

Omdat de simkaart het wel in een ander toestel doet kunnen we er vanuit gaan dat het probleem bij het toestel ligt. Als je wilt weten of je toestel een simlock heeft kun je contact opnemen met de provider waar je het toestel hebt gekocht. In een Samsung Star moet een normaal formaat simkaart passen. Je hebt van ons een combi simkaart ontvangen. Dit is een twee-in-één simkaart. Het kleinste formaat moet je er niet uit klikken, want deze past niet in de Samsung Star.

Reageer