Beste Simyo medewerker(s),
na een tijdje geworsteld te hebben met sim- en pukcodes ben ik er vandaag in geslaagd 'in te loggen' in mijn telefoon. Helaas kreeg ik meteen daarna de melding 'activatie simkaart mislukt'. Na een medewerker telefonisch gesproken te hebben kreeg ik te horen dat ik een kwartier zou moeten wachten. Nu heb ik al meerder uren gewacht, maar het is nog steeds niet gelukt. Ook is er geen mogelijheid om de simkaart met een ander toestel te proberen. Wat nu?
Bladzijde 1 / 1
Hoi blondiekid23,
Ik zie inmiddels wel wat gesprekken bij je verbruik, dus ik neem aan dat het gelukt is. :)
Het kan dat het even heeft geduurd voor je simkaart actief werd. Uit- en aanzetten van het toestel kan helpen om de simkaart zich te laten aanmelden.
Was het ineens, dat het ging werken bij jou?
Groetjes, Charlene
Ik zie inmiddels wel wat gesprekken bij je verbruik, dus ik neem aan dat het gelukt is. :)
Het kan dat het even heeft geduurd voor je simkaart actief werd. Uit- en aanzetten van het toestel kan helpen om de simkaart zich te laten aanmelden.
Was het ineens, dat het ging werken bij jou?
Groetjes, Charlene
Ja, gelukkig werkt hij godzijdank nu wel! Ik heb hem er inderdaad even uit gehaald en weer ingedaan en nu doet hij het prima! Bedankt!
Hey blondiekid23, dank je voor je terugkoppeling!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.