hallo,
ik ben al klant bij simyo maar mijn simkaart is kapot nu wil ik graag een nieuwe en een nieuw nummer moet ik dan weer een nieuwe bel bundel en internet bundel kiezen of kan het ook nog op een andere manier?
alvast bedankt
Edward
Bladzijde 1 / 1
Leg eens uit waarom je een nieuw nummer wilt.
Hoi Edward,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat jammer dat je simkaart stuk is! Ik zie dat je in september een vervangende simkaart hebt geactiveerd. Is 'ie alweer vergaan? Wat is 'm overkomen? :O
Je kunt altijd een vervangende simkaart aanvragen via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart. Zo'n simkaart kost dan € 5,- . Die kosten zie je terug op je eerstvolgende factuur.
Je kunt ook een nieuw nummer aanvragen. Als je dat wilt, dan hoef je alleen hierop te reageren met dat je akkoord bent met de administratiekosten van € 5,- die daarbij komen kijken. Dit staat dus los van de simkaart. Als je akkoord bent daarmee, dan zorg ik ervoor dat je een willekeurig ander 06-nummer toegewezen krijgt. Je krijgt dan een e-mail waarin dat nieuwe nummer vermeld staat.
Laat je het me weten?
@ Friesian, dankjewel voor je reactie! Het hoeft niet uitgelegd te worden waarom iemand een nieuw nummer wilt 🙂 Het is een service waar iemand voor betaalt, dus de reden is niet altijd relevant.
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat jammer dat je simkaart stuk is! Ik zie dat je in september een vervangende simkaart hebt geactiveerd. Is 'ie alweer vergaan? Wat is 'm overkomen? :O
Je kunt altijd een vervangende simkaart aanvragen via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart. Zo'n simkaart kost dan € 5,- . Die kosten zie je terug op je eerstvolgende factuur.
Je kunt ook een nieuw nummer aanvragen. Als je dat wilt, dan hoef je alleen hierop te reageren met dat je akkoord bent met de administratiekosten van € 5,- die daarbij komen kijken. Dit staat dus los van de simkaart. Als je akkoord bent daarmee, dan zorg ik ervoor dat je een willekeurig ander 06-nummer toegewezen krijgt. Je krijgt dan een e-mail waarin dat nieuwe nummer vermeld staat.
Laat je het me weten?
@ Friesian, dankjewel voor je reactie! Het hoeft niet uitgelegd te worden waarom iemand een nieuw nummer wilt 🙂 Het is een service waar iemand voor betaalt, dus de reden is niet altijd relevant.
Groetjes,
Jihane
Dat klopt @Jihane maar ik heb als helpende momenten dat het voor mij wel relevant is, in dit geval misschien wel (meer dan) 2.
Hi @Friesian ,
Als@edward1992 geen reden wil geven hoeft dat natuurlijk niet 😉 Ik denk dat hij dat wel doet als het relevant is voor de situatie. Hij kan er natuurlijk ook voor kiezen op jou een PB'tje te sturen met de informatie.
Groetjes,
Niels
Als
Groetjes,
Niels
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.