Skip to main content
Ik wil graag een nieuwe 06 nummer. omdat ik word lastig gevallen.

mijn telefoon nummer is 06******** (edit door moderator)

vriendelijke groeten

Dilara Odabas
Beste Mevrodabas, om te voorkomen dat je wordt lastig gevallen is het raadzaam om niet meer op een openbaar forum, zoals het forum van Simyo, een telefoonnummer te laten zien......:8
Beste Mevrodabas,



Net wat mijn mede-forum collega "RicoK" al zei, noem NOOIT je telefoonnummer op een openbaar forum!

Kwaadwillende, zouden je dan kan belagen met telefoontjes waarop je niet zit te wachten.



Maar goed, je kunt bij Simyo een ander (nieuw) telefoonnummer krijgen, hier betaal je dan wel eenmalig € 5,- voor, die dan op je volgende factuur in rekening wordt gebracht of in mindering wordt gebracht op je prepaid tegoed.

Het snelst gaat via de telefonische klantenservice via 1200 (met je Simyo), maar kan ook aangevraagd worden via het contactformulier of via dit forum.

Als je liever wacht tot een moderator (van het Simyo forum) je hierbij gaat helpen, kan dit tot 1 werkdag duren, al heb je vaak sneller al antwoord.

Aan jouw de keuze, via welke weg je het gaat aanvragen.
Hoi Mevrodabas,



Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic verplaatst naar het subforum Bellen.



Zojuist heb ik je een mailtje en smsje gestuurd met je nieuwe 06 nummer. Volgens mij wel een makkelijke, dus ik hoop dat je er tevreden mee bent :$

Ik pas ook je forumnaam en geregistreerd mailadres voor je forum login iets aan, je zult je namelijk opnieuw moeten registreren. Nu kun je dezelfde naam en hetzelfde mailadres gebruiken :)



Is het zo duidelijk voor je?





RicoK en MichD, dank jullie voor het meedenken!

Reageer