.

Vraag

m2m ondersteuning?

  • 3 October 2022
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

Ik heb een prepaid kaartje en gebruik dat icm een tracker.  Nu is deze aan vervanging toe. De nieuwe nog te bestellen tracker werkt op basis van 4g en m2m (er staat ook nog iets geschreven over iot).  Voor mij veel abracadabra.  Hoe weet ik of mijn sim kaartje hiervoor geschikt is? 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Francorius,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je een nieuwe simkaart nodig hebt voor in een tracker, daar ga ik je mee helpen! Wel wil ik aangeven dat wij geen garantie geven over de werking van onze simkaarten in een tracker omdat wij ons voornamelijk richten op de simkaarten in combinatie met een telefoon! Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met de persoonlijke gegevens? 

Ik heb even uitgezocht wat er wordt bedoeld met IoT. Het staat voor het Internet of Things (IoT) is het netwerk van fysieke objecten of 'dingen', waarin sensoren, software en andere technologieën zijn ingebouwd om ze met internet te verbinden en gegevens uit te wisselen met andere apparaten en systemen.

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten!

Groetjes,
Amy

Nee ik heb geen nieuw nodig hoop ik. Mijn vraag is meer hoe kan ik zien of mijn simkaart dit ondersteund 

Nee ik heb geen nieuw nodig hoop ik. Mijn vraag is meer hoe kan ik zien of mijn simkaart dit ondersteund 

wellicht moet je eerst de vraag naar de simpincode uitschakelen. Dit doe je in een telefoon bij de beveiligingsinstellingen. Maar zoals @Amy al aangaf, Simyo biest geen garantie op werking van de simkaart in apparaat anders dan een mobiele telefoon. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Francorius,

Bedankt voor je bericht. Mijn excuus, ik begreep uit je bericht dat je aangaf dat je simkaart aan vervanging toe was! Zoals @Ray (Bedankt!!) al aangaf is het helaas niet te achterhalen of de simkaart geschikt is voor de tracker. 

Groetjes,
Amy

Reageer