Hoe kan ik een nieuwe lowcall-simyo simkaart activeren?
Onder het tabblad Selfservice- Simkaart&Toestel zie ik nu geen optie van activeren staan. Â Klopt dat? Komt deze optie pas als ik een nieuwe simkaart heb aangevraagd, Â of zou deze er nu al moeten staan?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Tim,
Het antwoord op die vraag staat in je andere topic. Deze is gegeven door Ernst, Mod van Simyo.
https://forum.simyo.nl/simkaart-86/bestel-lowcall-simkaart-activeer-deze-26028/#post90659
Het antwoord op die vraag staat in je andere topic. Deze is gegeven door Ernst, Mod van Simyo.
https://forum.simyo.nl/simkaart-86/bestel-lowcall-simkaart-activeer-deze-26028/#post90659
Oh, goed dat het je opgevallen is Raytje :)
Tim60, je vervangende simkaart is gisteren naar je opgestuurd. Binnen enkele dagen kan je deze thuis verwachten. Activeren kan vervolgens via Mijn Simyo onder het kopje 'Selfservice' > Simkaart & Toestel > 'Activeren vervangende simkaart'.
Tim60, je vervangende simkaart is gisteren naar je opgestuurd. Binnen enkele dagen kan je deze thuis verwachten. Activeren kan vervolgens via Mijn Simyo onder het kopje 'Selfservice' > Simkaart & Toestel > 'Activeren vervangende simkaart'.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.