Ik heb zaterdag 16 november een Micro simkaart besteld en betaald. Tot op heden (5 werkdagen verder) heb ik geen simkaart ontvangen.
Op het Forum lees ik dat de levertijd 3 tot 5 werkdagen is. Wat is de status van mijn aangevraagde simkaart?
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Hillclimber,
Een vervangende simkaart ontvang je normaal gesproken binnen 2 werkdagen. Ik zie dat je op 17/11/13 via een eenmalige machtiging hebt opgewaardeerd. Ik zie echter niet dat er een vervangende simkaart is besteld. Er is ook geen 5 euro van je beltegoed afgeschreven.
Heb je wellicht meerdere aansluiting bij Simyo? Zo ja, zou je me dan een privé bericht kunnen sturen met daarin het telefoonnummer waar het om gaat? Ik heb nu gekeken naar de aansluiting waarbij het telefoonnummer eindigt op 64. Mocht ik naar de goede aansluiting hebben gekeken, raad ik je aan om opnieuw een vervangende simkaart aan te vragen via je persoonlijke pagina.
Waar (welk topic) heb je de info over de levertijd van 3 tot 5 werkdagen precies vandaan?
Groetjes,
Alex
Een vervangende simkaart ontvang je normaal gesproken binnen 2 werkdagen. Ik zie dat je op 17/11/13 via een eenmalige machtiging hebt opgewaardeerd. Ik zie echter niet dat er een vervangende simkaart is besteld. Er is ook geen 5 euro van je beltegoed afgeschreven.
Heb je wellicht meerdere aansluiting bij Simyo? Zo ja, zou je me dan een privé bericht kunnen sturen met daarin het telefoonnummer waar het om gaat? Ik heb nu gekeken naar de aansluiting waarbij het telefoonnummer eindigt op 64. Mocht ik naar de goede aansluiting hebben gekeken, raad ik je aan om opnieuw een vervangende simkaart aan te vragen via je persoonlijke pagina.
Waar (welk topic) heb je de info over de levertijd van 3 tot 5 werkdagen precies vandaan?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.