.

Beantwoord

Levert Simyo duo simkaarten

  • 29 November 2013
  • 10 reacties
  • 629 Bekeken

Een ander Nederlandse provider biedt als optie twee toestellen met hetzelfde nummer te gebruiken, bij voorbeeld omdat het eene toestel vast in de auto is ingebouwd en het tweede gewoon een mobieltje is. Kan zo iets ook met Simyo?

Ik kan dan bij het hardlopen een klein toestel voor noodgevallen meenemen, en heb mijn smartphone voor de rest.

Of moet ik dan bij Simyo een voor het tweede toestel een prepaid sim kaart kopen met een apaart nummer?
icon

Beste antwoord door Natascha 30 November 2013, 10:34

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat laatste. Er wordt hier regelmatig gevraagd naar meerdere sims met hetzelfde nummer, maar op dit moment levert Simyo zoiets niet. Maar als er maar vaak genoeg naar gevraagd wordt, wie weet gaan ze op een gegeven moment overstag.....
Badge +6
Een ander Nederlandse provider biedt als optie twee toestellen met hetzelfde nummer te gebruiken, bij voorbeeld omdat het eene toestel vast in de auto is ingebouwd en het tweede gewoon een mobieltje is. Kan zo iets ook met Simyo?

Ik kan dan bij het hardlopen een klein toestel voor noodgevallen meenemen, en heb mijn smartphone voor de rest.

Of moet ik dan bij Simyo een voor het tweede toestel een prepaid sim kaart kopen met een apaart nummer?


Hoi HansA,

Het is bij Simyo helaas niet mogelijk om gebruik te maken van een duo simkaart. Simyo ondersteunt dit namelijk niet zoals Scotsman aangeeft.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
Badge
Dat is echt jammer dat jullie dat niet doen...
Reputatie 7
Ik moet me hierbij aansluiten. Ook ik vind dit jammer.
Reputatie 5
Badge +11
Ik moet me hierbij aansluiten. Ook ik vind dit jammer.

Ik ook... 😞
Mag ik me hierbij aansluiten?
Zou ook ideaal zijn voor in de iPad. Om daar nu een apart abonnement voor af te sluiten is voor mij een beetje overdreven. Ik gebruik 'm meestal met WiFi, maar ik heb de cellular versie en met een SIM erin heb je altijd en overal internet....
Reputatie 7
Badge +6
Weet niet wat voor mobiel jij hebt, maar is in jouw geval persoonlijke hotspot geen optie?
Dank voor je reactie. Zo doe ik het nu wel eens, maar da's toch weer gedoe: telefoon pakken, hotspot aanzetten, etc. Moet de telefoon mee....... Een eigen 4G verbinding is gewoon handiger.
Reputatie 7
Badge +6
Ok ....nu maar hopen op een duo reactie simyo volgt.
Badge +7
Hoi BenBau,

Welkom op het Simyo forum :)

Ik kan het me voorstellen dat het erg handig is als je een Duo Sim hebt, zodat je een simkaart in je telefoon en in je iPad kunt stoppen. Ik heb dit idee al eerder op de 'Wall of Change' geplaatst. Hierop hangen we alle goede ideeën en suggesties van onze klanten.

Dit idee hangt er nog steeds. Tot nu toe bieden we het niet aan, maar wie weet dat we - ooit in te toekomst - zulke simkaarten wel gaan krijgen.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Ron H, bedankt voor je hulp 🙂

Reageer