Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactielevering nano sim/klacht
Ik heb een nieuw abonnement genomen en op 21 december mijn nano sim aangevraagd. Toen ik 1,5 week terug die nog niet had, het contactformulier ingevuld. Geen enkele reactie op ontvangen.Toen ik 4 dagen terug nog niets had, om 9 uur s ochtends gebeld met de klantenservice. Daar werd toegezegd dat hij per direct verstuurd zou worden. Het is nu maandagavond en ik heb nog niets ontvangen. Morgen wordt mijn nummer omgezet en heb ik dus niets. Willen jullie alsjeblieft mij met spoed die nano sim gaan opsturen? En is het gebruikelijk dat jullie zo slecht reageren?
Hoi Maaike,
Vanwege een technisch probleem hebben wij vorige week de nano simkaarten handmatig moeten versturen. Ik zie bij jouw account een aantekening staan dat dit diende te gebeuren. Helaas is dit niet gebeurd. Er is vandaag via het geautomatiseerde proces een nano simkaart verstuurd. Ik zal de kosten voor de vervangende simkaart laten crediteren. Excuses voor het ongemak.
@Moni Rai. Ik heb jouw vraag in dit topic beantwoord.
Groetjes,
Alex
Vanwege een technisch probleem hebben wij vorige week de nano simkaarten handmatig moeten versturen. Ik zie bij jouw account een aantekening staan dat dit diende te gebeuren. Helaas is dit niet gebeurd. Er is vandaag via het geautomatiseerde proces een nano simkaart verstuurd. Ik zal de kosten voor de vervangende simkaart laten crediteren. Excuses voor het ongemak.
@Moni Rai. Ik heb jouw vraag in dit topic beantwoord.
Groetjes,
Alex
oeps, ik moet de nano nog bestellen 😢
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.