.

Beantwoord

Levering Nano-Sim

  • 13 November 2012
  • 3 reacties
  • 360 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Beste Simyo,

Ik heb op 2 november een aanvraag gedaan voor een Nano sim (een bevestigings mail gekregen) en tot op hede heb ik niks ontvangen.
Ik heb gisteren gebelt en geprobeerd duidelijkheid te krijgen.

Maargoed, mij werd verteld, als ik voor 12:30 een nieuwe aanvraag deed zou ik hem vandaag 13-11 ontvangen (weer een bevstigings mail gekregen).
Ik open vanavond m'n brievenbus en weer geen nano simkaart.

Waar kan ik het nog meer aanvragen? Want ik vertrouw het online bestellen niet meer en zou erg graag mn iphone5 willen gebruiken.

Groetjes Rob
icon

Beste antwoord door Alex 15 November 2012, 14:21

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum RobP,

In ons systeem zie ik dat mijn collega op 13/11/12 een nano simkaart heeft aangemaakt. Je zou de nano simkaart daarom uiterlijk vrijdag binnen moeten hebben. Mocht dit niet zo zijn, verneem ik dit graag.

Groetjes,

Alex
Bedankt voor je reactie.
Ik heb hem gisteren ontvangen en geactiveerd. IK wacht nu op het smsje dat mn nummer vandaag word overgezet naar mn Nano-sim.
krijg ik dan ook mn simcode en puk code van de sim want die zat niet bij de brief

Groetjes


Welkom op het forum RobP,

In ons systeem zie ik dat mijn collega op 13/11/12 een nano simkaart heeft aangemaakt. Je zou de nano simkaart daarom uiterlijk vrijdag binnen moeten hebben. Mocht dit niet zo zijn, verneem ik dit graag.

Groetjes,

Alex
Reputatie 2
Badge +1
Hey RobP,

Volgens onze gegevens is jouw nanosim inmiddels gekoppeld aan jouw aansluiting. De nieuwe pin en pukcode kan je vinden op jowu persoonlijke pagina onder het tabblad "gegevens en instellingen".

Reageer