.

Beantwoord

Levering microsim

  • 31 December 2012
  • 6 reacties
  • 649 Bekeken

Op 25 december heb ik een microsimkaart besteld via de selfservice. Mijn oude simkaart werkte meteen niet meer, oude telefoon dus niet meer bruikbaar. Het geld is ook direct afgeschreven. De levering zou binnen twee dagen zijn. Het is nu einde dag 31 december en ik heb nog steeds geen microsim ontvangen. Nieuwe telefoon ook nog niet bruikbaar. Kan iemand aangeven wanneer ik mijn microsim wel ga ontvangen?
Bij voorbaat dank voor een snel antwoord.
icon

Beste antwoord door Wayne 4 January 2013, 13:17

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Laurens1,

Volgens onze gegevens is de microsim reeds verstuurd. Zou je even aan kunnen geven of je deze reeds ontvangen hebt?
Ik heb de simkaart ontvangen. Nu is er nog wel een ander probleem. Ik heb een mailtje gestuurd naar het mail adres dat in de brief stond met het nummer en het simkaartnummer. Ik heb toen enkele uren gewacht, maar de kaart was nog steeds niet geactiveerd. Ik heb net gebeld, en ze zeiden dat de kaart binnen twee uur geactiveerd zou zijn. Ik zal over 2 uur nog een keer schrijven of de kaart echt werkt. Nog bedankt voor de levering.

Laurens ten Broeke
Hij werkt!
Bedankt!
Reputatie 5
Badge +10
Goed om te weten dat het werkt. Bedankt dat je het nog even komt melden Laurens1 :)

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo,

Mijn telefoon is laatst gestolen en heb gelijk de volgende dag mijn sim kaart geblokeerd en een nieuwe besteld.
Ik heb op 31-12-2012 een nieuw kaart besteld en het is nu al 10-01-2013.
al meer dan 2 weken geleden terwijl er staat binnen 2 dagen heb je hem?!

hoe kan dit?

groeten,

Kardes
Reputatie 2
Badge +1
Hey Hasso,

Wij hebben jou vandaag een vervangende simkaart toegestuurd. Zou je het even kunnen laten weten als je deze ontvangen hebt?

Reageer