Skip to main content
Geachte mevrouw,mijheer,

Sinds enige tijd ben ik mijn mobile telefoon kwijt; gestolen of verloren.

Verbruik zie ik niet (dient eerst opgeladen te worden)

Kunt U mij een vervangende simkaart toesturen? - er staat genoeg saldo

op mijn tegoed nr.06xxxxxxxx - naam a.m.eekel - Abbekerk. 
https://forum.simyo.nl/bellen-85/ben-mijn-telefoon-kwijt-tegoed-worden-teruggestort-24692/
Hoi a.m.eekel, wat leuk om je weer terug te zien op het Forum 🙂!



Onze forumleden en moderators waren allemaal heel nieuwsgierig of je inmiddels je telefoon had teruggevonden, maar ik begrijp hieruit dat je 'm niet mee heb kunnen vinden 😞.



Als je bij Simyo een nieuwe simkaart nodig hebt, dien je die via Mijn Simyo te bestellen. Zodra je bent ingelogd, ga je naar het tabblad "Instellingen & simkaart" en klik je vervolgens op "aanvragen vervangende simkaart". Hier selecteer je het formaat van je simkaart.



Vervolgens doen wij hem zo snel mogelijk op de post, zodat hij binnen 3 werkdagen bij je op de mat valt 🙂.



Gaat het je lukken aan de hand van deze instructie?

Reageer