Geachte mevrouw,mijheer,
Sinds enige tijd ben ik mijn mobile telefoon kwijt; gestolen of verloren.
Verbruik zie ik niet (dient eerst opgeladen te worden)
Kunt U mij een vervangende simkaart toesturen? - er staat genoeg saldo
op mijn tegoed nr.06xxxxxxxx - naam a.m.eekel - Abbekerk.Â
Bladzijde 1 / 1
Hoi a.m.eekel, wat leuk om je weer terug te zien op het Forum 🙂!
Onze forumleden en moderators waren allemaal heel nieuwsgierig of je inmiddels je telefoon had teruggevonden, maar ik begrijp hieruit dat je 'm niet mee heb kunnen vinden 😞.
Als je bij Simyo een nieuwe simkaart nodig hebt, dien je die via Mijn Simyo te bestellen. Zodra je bent ingelogd, ga je naar het tabblad "Instellingen & simkaart" en klik je vervolgens op "aanvragen vervangende simkaart". Hier selecteer je het formaat van je simkaart.
Vervolgens doen wij hem zo snel mogelijk op de post, zodat hij binnen 3 werkdagen bij je op de mat valt 🙂.
Gaat het je lukken aan de hand van deze instructie?
Onze forumleden en moderators waren allemaal heel nieuwsgierig of je inmiddels je telefoon had teruggevonden, maar ik begrijp hieruit dat je 'm niet mee heb kunnen vinden 😞.
Als je bij Simyo een nieuwe simkaart nodig hebt, dien je die via Mijn Simyo te bestellen. Zodra je bent ingelogd, ga je naar het tabblad "Instellingen & simkaart" en klik je vervolgens op "aanvragen vervangende simkaart". Hier selecteer je het formaat van je simkaart.
Vervolgens doen wij hem zo snel mogelijk op de post, zodat hij binnen 3 werkdagen bij je op de mat valt 🙂.
Gaat het je lukken aan de hand van deze instructie?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.