Skip to main content
Hallo,



Een lange tijd geleden heb ik bij jullie een simkaart besteld, die ben ik alleen kwijt geraakt dus heb ik niet kunnen activeren. Nu krijg ik volgende week een iphone 5s maar daar past mijn simkaart niet in en ik kan ook geen nieuwe bestellen omdat ik eerst die andere moet activeren maar dat kan dus niet omdat ik die kwijt ben. Kunnen jullie voor mij de 3 in 1 simkaart bestellen want ik heb hem echt zo snel mogelijk nodig. Alvast bedankt.



Met vriendelijke groet,

Kees de Bruijn
Hoi Liekedebruin...En Kees.



Je kunt toch ook een nieuwe sim bestellen wanneer de oude nog actief is?

Zolang die ene niet geactiveerd is blijft de oude toch actief..



Friesian
Nee, ik kan geen nieuwe simkaart meer aanvragen.
Bij mij is het zelfde als bjj de topic : Waarom kan ik geen simkaart aanvragen
Duidelijk natuurlijk. Zat te denken richting prepaid...:)

Met een nieuw account zou het dan wel gaan, is bij sim only niet interessant voor 1 persoon.
Hoi Kees de Bruijn, welkom op het Simyo forum :)



Ik zie dat je in de tussentijd ook een e-mail hebt gestuurd. Ik heb deze toevallig al beantwoord 🙂 Normaal gesproken kun je op je Mijn Simyo pagina altijd een vervangende simkaart bestellen. Bij de nieuwe Mijn Simyo is het niet mogelijk om er nog één te sturen als je al een vervangende simkaart hebt die nog niet is geactiveerd.



In dit geval heb ik een nieuwe voor je besteld. Je ontvangt deze binnen 2 à 3 werkdagen. Dit is een 3-in-1 simkaart. Zulke simkaarten leveren we namelijk standaard 😉 Hier kun je een nano formaat uitdrukken.



Nadat je je nieuwe vervangende simkaart hebt ontvangen, hoort deze geactiveerd te worden. Als het via Mijn Simyo niet lukt, dan horen we het graag. Mijn collega's van IT gaan hem dan handmatig activeren.



Daarnaast zie ik dat je nog een ander topic hebt geopend. Je kunt in gevolg het beste op één plek je vraag stellen. Zo hou je het voor ons overzichtelijk en kunnen we je sneller helpen :$



Heb je nog vragen?



@Friesian; bedankt voor je hulp 🙂

Reageer